5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    fozzy

iPod Nano probleem met iTunes (OPGELOST)

Goedemorgen,

Als ik de iPod nano aan wil sluiten op m’n iMac stop iTunes(versie acht) ermee.
    Het is een 4e gen. nano. Hij verschijnt wel op het bureaublad als schijf, maar in iTunes kan ik er niks mee.

Ik heb zelf een shuffle (1e gen.) en daarvoor kon je het herstelprogramma downloaden, maar voor de Nano kan ik hem nergens vinden op de site van Apple.

Heb het forum ook al afgezocht, maar dat schiet ook niet op..
    Iemand suggesties?

T is opgelost, thuis ook aan de iMac gekoppeld, zelfde probleem, bijwerken software via iTunes mislukte, halverwege installeren klapt iTunes eruit, en blijft er dan uit.
    Via schijfhulpprogramma de iPod gewist, en toen in iTunes weer binnengehaald.

Nu werkt ie wel, vanavond maar even bij m’n collega om de deur gooien, en kijken of het dan wel werkt op zijn iMac.

Bijdrager
    datadirected

Bizar, ik had het gisteren met een 2e generatie nano. Hij werd wel getoond in iTunes overigens , maar er verschenen geen tabbladen en kon verder niets doen qua syncen etc. Na opnieuw opstarten werkte alles weer normaal, neem aan dat je dat al wel geprobeerd hebt?;-) Met de laatste generatie nano heb ik het probleem nog niet gehad.

Bijdrager
    fozzy

yep, dat heb ik al geprobeerd, iTunes ook al opnieuw geinstalleerd zelfs.

Bijdrager
    vortex
    ”fozzy”

yep, dat heb ik al geprobeerd, iTunes ook al opnieuw geinstalleerd zelfs.

heb ook een probleem met I tunes8 en wil graag terug naar de oude versie, staat die nog ergens online?Bij Apple moet je niet aankloppen want dat is al versie8 wat de klok slaat.

Bijdrager
    demandiebakt

alle itunes die je nodig hebt Klik

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.