4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Sven casteur

Ipod nano probleem

Ik zit met een vervelend probleem

Ik heb 3 maanden een ipod nano 1 Gig en besloot dan maar eens nieuwe liedjes er gaan op te zetten. ik Sloot die aan op mijn pc en niets… plots krijgt de ipod bovenaan warm en wil hij niet meer.

Computer vind de ipod niet meer, en ipod wil niet meer opstarten. Alleen het logo van Apple en een batterij met uitroepteken komt erbij. meer niet ( http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=60942-nl

Bij Controleren of de batterij is geladen.

En opstarten doet hij niet meer, ook niet na 30 minuten opladen)

Ik heb geprobeert te updaten maar dit lukt niet want mij computer vind mij ipod niet meer. Wat zou dit zijn en wat kan ik daar aan doen

Groetjes

sven

Bijdrager
    NewToMac

Opsturen naar apple. je hebt 1 jaar garantie. Maar daar dan ook gebruik van

Bijdrager
    Sven casteur

Probleem is dan… zal dit wel onder de garantie vallen… want heb al gehoord dat Apple niet echt gemakkelijk is met zijn garantievoorwaarden

Bijdrager
    ron can

Gewoon even bellen. Mijn ervaringen en dat zijn er nog al wat, zijn alleen maar positief met apple.
    Gewoon uitleggen wat je probleem is en dan komen ze wel met een oplossing. Meestal opsturen.
    Hiervoor sturen ze je zelfs een verpakking, dus ook dat kost je helemaal niets.

Beter is nog even bij de winklel langs gaan waar je hem gekocht hebt. Als het niet online was.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.