7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    pieter78

iPod Nano & playlist?

Hallo,

Ik overwoog een iPod Nano aan te schaffen voor mijn verjaardag volgende week (neen, ik trakteer u niet allen op taart :P ) alleen toen ik er vandaag in de MediaMarkt -wees gerust, daar koop ik hem niet- mee aan het spelen was, kon ik alleen kiezen tussen het huidige nummer (en daarbinnen de nummers doorgaan) en Shuffle Songs.

Nu zou de reden waarom ik voor een iPod kies nu juist zijn dat ik dan vanuit iTunes mijn playlists kan exporteren, of bv nummers van een bepaalde artiest of zo kan afspelen. Ik ken dit van de grote iPods, maar kon dat nu niet vinden. Volgens Apple zijn website moet dit echter gewoon kunnen…..

Kan iemand mij even uit deze boze droom helpen? Een Nano kan heeft neem ik aan toch dezelfde menu-mogelijkheden als zijn grote broer, niet? Dus incl. zoeken op artiest, genre, en playlist importeren?

Thanks,

Pjotr

[flame mode]PS: ik kom net pas achter de nieuwe rankings, en de forum threads zijn op slot… maar wat een b*llsh*t rankings zijn dit, worden de beginnende gebruikers ook nog een beetje gewaardeerd of moet je meteen mega-postings hebben om nog een beetje promotie te maken hier? [/flame mode]

Bijdrager
    Peach

Mijn nano is nu ongeveer 4u oud en ik kan je gerust stellen :).

Gast
    Anoniem

Jah, de nano kan het allemaal. Soms wel irritant maar goed.

Bijdrager
    pieter78
    ”DCakici”

Jah, de nano kan het allemaal. Soms wel irritant maar goed.

Hoezo irritant?

Bijdrager
    Jesse

te veel functies :P

Moderator
    unSOUND
    ”pieter78″

[flame mode]worden de beginnende gebruikers ook nog een beetje gewaardeerd of moet je meteen mega-postings hebben om nog een beetje promotie te maken hier? [/flame mode]

[mod modus]promotie en respect krijg je door goed gedrag te tonen, niet door een hoge postcount[/mod modus]

Bijdrager
    pieter78
    ”unSOUND”

[mod modus]promotie en respect krijg je door goed gedrag te tonen, niet door een hoge postcount[/mod modus]

Wel, in ieder geval hebben we een moderator met gevoel voor humor, waarvoor mijn respect… I shall reside in silence…. :sealed: :lol:

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.