7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Pietermann

iPod Nano in Mini Cooper

Hoi,

Mijn zus heeft vandaag haar Mini Cooper D ontvangen. Toen ik er vandaag even mee heb gereden heb ik een poortje gezien met daarboven de letters “AUX IN”.

Nu zou ik mijn zus graag een roze iPod Nano cadeau doen. Zou er een kabeltje bestaan dat ik tussen de Mini & iPod kan steken zodat ze naar haar iPod in de auto kan luisteren? Wat niet hoeft is dat de iPod wordt opgeladen in de auto…

Weet iemand iets?

Bedankt

Bijdrager
    NNicholas

Ja dat bestaat zeker, ik heb er zo’n 2. Dat is gewoon een kabeltje met aan de 2 uiteinde het “ding dat in de iPod moet zo dat langwerpig “dingetje” (ik weet niet hoe dat noemt). Dus het uiteinde van de iPod oortjes aan de 2 kanten van een kabeltje. Dat dan in de iPod steken en in “AUX-IN” en muziek belsuisteren.
    Ik denk dat je zo’n kabeltje overal kan kopen.

Bijdrager
    tommy666

Dat “ding” noemen we een minijack-plug btw;-)
    Dat vindt je in ongeveer elke winkel waar ze audiogerief verkopen.
    Dit moet je dus hebben:

Bijdrager
    NNicholas

Ja dat bedoelde ik:D

Bijdrager
    Oost

Ff langs de mediamarkt fietsen, die hebben ze sowieso.

Bijdrager
    Macs

Waarschijnlijk zo’n minijack kabeltje met twee 3,5 mm kanten. Mijn broer heeft echter ook een radio met een aux-ingang. Deze slikt enkel kabeltjes van 2,5 mm. Dan moet je der nog een tussenstukje voor 3,5 mm naar 2,5 mm tussensteken. Werkt fantastisch! Ook om eventueel een gsm op aan te sluiten.

By the way: prachtige wagen, die Cooper!

Bijdrager
    Pietermann

Ah ok, kan ik simpel oplossen dus!

Ik was toch van plan de iPod in de mediamarkt te kopen, ik kan dan direct een kabeltje kopen ook!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.