23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)
  • Q:
    Bijdrager
    sjoerdo

iPod nano gebroken

Hee,
    Ik zit met een probleem, een paar dagen geleden heb ik een aanrijding gehad met een auto waarbij mijn ipod door zijn achterruit is gegaan. Het scherm is versplinterd en het ding zelf staat krom maar hij doet het verder nog.
    Ik kan alleen mijn wekker niet meer uitzetten (wat ik wel wil, omdat het me batterij leegvreet door elke ochtend om 7 uur aan te gaan). Kan iemand de instructie posten van de stappen die ik moet doen om mn wekker uit te zetten.
    Het is de eerste klok waar de wekker bij staat ingesteld, als iemand dus kan vertellen welke menu opties (de hoeveelste etc.) ik moet selecteren graag.

Alvast bedankt

Bijdrager
    MacBeer

Gaat dat wel? Ik bedoel, als jij het scherm niet meer gebruiken kan dan is het lastig kiezen… dat gaat niet op gevoel.
    Je iPod moet gewoon worden vervangen. Kijk of je verzekering dit dekt. Ik neem aan dat dat in dit geval niet zo’n probleem kan zijn.

Bijdrager
    sjoerdo

Mijn verzekering dekt het ook, maar ik kan nog een week of 3 erop wachten, daarom wil ik de iPod gewoon blijven gebruiken, ik kan menu opties selecteren omdat ik dat click geluidje aan heb staan zodat ik weet hoeveel opties ik gepasseerd ben.
    Als iemand dus kan zeggen ga naar de 5e optie vanuit het hoofdmenu, dan de 2e, etc. kom ik er wel uit verder.

Bijdrager
    Peter Fitskie

hoofdmenu 3e optie (2e klik) – extra’s
    in extra’s 1e optie = klok
    in klok 1e optie = ingestelde klok
    dan 1e optie = wekker
    dan 1e optie = wekker aan/uit

Duidelijk?

Bijdrager
    Berend

briljante oplossing!
    hahahaha

Bijdrager
    sjoerdo

Geweldig, hartelijk bedankt:D Morgen om 7 uur maar ff testen of het gewerkt heeft, maar kheb er alle vertrouwen in.
    Als alleen nog iemand zou willen posten hoe ik het clickgeluid weer uit kan zetten (erg onhandig tijdens een vergadering).
    Groet

Bijdrager
    Rayel

Niets aan over gehouden, zelf?

Misschien als je apple bel en je verhaal uitleg (zo laten lijken dat je ipod je leven heeft gered tijdens het ongeluk) krijg met een beetje geluk een nieuwe.

voor geen klik.
    6de klik intstellingen (standaard de 5de ik had schermslot op het hoofdmenu staan).
    10 de klik, tot geluidje weg is.

Bijdrager
    MacBeer

Maar als je de klik uitzet… hoe zet je ‘m dan weer aan???? Is het niet gewoon gemakkelijker om de iPod niet te gebruiken tijdens een vergadering?

Bijdrager
    sjoerdo

Zelf niet te veel aan overgehouden, paar kneuzingen maar verder oké.
    Dat is het probleem een beetje, de iPod was de oorzaak van de aanrijding :$. De verzekering vergoed alles wel, maar het duurt een paar weekjes voordat het zover is.

Bijdrager
    vincentvega
    ”sjoerdo”

de iPod was de oorzaak van de aanrijding

vertel…

Bijdrager
    The_Envoy

Waarschijnlijk de wekker aant opzetten tijdens het rijden;-)
    en hebt ge geen foto’s van de scheve-versplinterde ipod?
    altijd leuk op zien

m

Bijdrager
    poging2

en een plaatje van die iBanaan wil ik ook wel zien, eigenlijk… 8)

Bijdrager
    sjoerdo

Fotos? Ja die heb ik wel… ik zal er zondag een paar posten, kga nu voor een kleine 24 uur naar parijs toe (met de gebroken iPod :-p). Ik was dus een nieuw nummer aan het zoeken toen de gast voor me remde, ik was te laat met reageren en nja de gevolgen zijn duidelijk.

Bijdrager
    eleganz

:lol: allmost an ikill ^^

Bijdrager
    Victor88

Hopelijk komt de foto nog. Het lijkt me trouwens lekker om met pasen telkens om 7 uur wakker te worden:)

Bijdrager
    The_Envoy

oftewel i-pok, i-toc, i-bots of i-crash (de windows-versie)

Moderator
    unSOUND
    ”sjoerdo”

de iPod was de oorzaak van de aanrijding.

In dit geval was het dus gewoon de eigenaar… :?

Handen niet aan het stuur = bloed aan de muur

Bijdrager
    The_Envoy

een nano U2-versie ten gevolge
    (ja, in een flauwe bui, goed opgemerkt)

Bijdrager
    eleganz

i-ctash,:lol:

Bijdrager
    sjoerdo

Hier dan ff twee fotos van de iTrash, de fotos kunnen wat onduidelijk zijn maar mn telefoon is al redelijk oud :P.

Bijdrager
    danielpunt
    ”sjoerdo”

Mijn verzekering dekt het ook, maar ik kan nog een week of 3 erop wachten, daarom wil ik de iPod gewoon blijven gebruiken, ik kan menu opties selecteren omdat ik dat click geluidje aan heb staan zodat ik weet hoeveel opties ik gepasseerd ben.
    Als iemand dus kan zeggen ga naar de 5e optie vanuit het hoofdmenu, dan de 2e, etc. kom ik er wel uit verder.

Helaas kan het uitmaken hoe jij je hoofdmenu hebt ingesteld.
    Of je klok in het hoofdmenu heb gezet.

Bijdrager
    sjoerdo

Nee die staat niet in het hoofdmenu, maar tis gelukkig allemaal goed gekomen met de klok, dankzij de beschrijving die ik kreeg:)

Bijdrager
    Victor88

ziet er slecht uit dat de rest het nog wel doet

23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.