6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Justine

ipod nano, foto (nogmaals)

Ik heb mij doodgezocht ,maar ik weet nu eindelijk hoe je er foto’s moet opzetten mijn enigste probleem is hoe je een foto bij een liedje moet plaatsten .Of kan je dat niet:? , als je eens goed kijkt naar de reclame van de ipod nano ,zie je een liedje van santana met daarnaast de hoes van de album…Maar hoe doe je dat ???,

alvast bedankt :wink:

Bijdrager
    Golfgast

In iTunes het nummer selecteren, dan naar Toon Info, opties en dan dacht ik albumart selecteren. (anders in 1 van de andere tabs)

Bijdrager
    a la Mac

Voor een liedje:

iTunes –> Wijzig –> Toon illustratie –> Kies liedje –> Sleep afbeelding

Meerdere liefdjes (met zelfde afbeelding)

iTunes –> Selecteer liedjes –> Archief –> Info –> Illustratie –> Sleep afbeelding

;)

Bijdrager
    iPod

Voor Mac OS X: kies een nummer, druk op Appeltje-i (Dan ga je dus naar de info voor dat nummer), kies illustratie, en bladeren door je bestanden om zo de gewenste foto/afbeelding bij het nummer te plaatsen.

Voor Windows: precies hetzelfde alleen moet je rechtermuisknop klikken en dan op info.

Wat ik jammer vind van, is dat je dit niet even in de handleiding opzoekt, als dat daar niet staan kun je altijd nog bij Apple.nl kijken voor een uitleg. En als dat niks helpt probeer dan eens de zoekfunctie op MacOSX.nl heel simpel en wel zo handig voor jezelf en voor anderen.

Succes ermee :apple:

Bijdrager
    iPod Jimmy

of het meest rechtse knopje bij dit plaatje indrukken en dan met de rechtermuisknop en dan plakken, moet het gewenste plaatje wel op je clipboard staan.

Bijdrager
    Nihilist

Fetch Art bespaart je veel moeite. Downloaden, installeren en aanklikken in iTunes: je bibliotheek wordt vanzelf gescand en zoekt via amazon.com de juiste plaatjes bij de juiste artiesten/albums. Levert in 90-95% van de gevallen een mooi gevulde iTunes op. In de overige 5-10% moet je ff zelf zoeken zoals hierboven beschreven…

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.