7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    victor93

ipod nano en ipod touch verschillen

dag OMT-ers,

Ik zat gister op de apple site te kijken en toen viel mijn ineens iets op. namelijk het volgende:

Als je bij Technische Specificaties kijkt zie ik bij de iPod nano (8GB) staan dat ik daar 2000 nummers op kan zetten, maar als je nu bij de iPod touch (8GB) kijkt zie ik dat je daar maar 1750 nummer op kan zetten :o, en het ligt niet alleen bij de 8GB maar ook bij de 16GB.

Hoe komt het nou dat er zoveel verschil in zit (kijk 10 nummers oké maar 250 of zelfs bij de 16 GB 500 nummers vind ik nogal wat)

kunnen jullie me dit uitleggen ?

Bijdrager
    me.com

Het systeem dat op de touch draait is een stuk groter dan op de nano.

Dat neemt dus ruimte in.

Bijdrager
    jeroenth

misschien komt dat omdat op de touch veel meer apps zitten zoals games, die hebben natuurlijk allemaal nogal wat ruimte nodig.

Bijdrager
    nicksuy1

op de touch staan standaard ook programma’s geintsaleerd zoals maps, e-mail, safari, een uitgebreid adresboek etc…

Bijdrager
    filenox

Dat kon je toch zelf bedenken?:?
    Het is toch zoooo logisch ?:lol:

Bijdrager
    kleini
    ”FileNox”

Dat kon je toch zelf bedenken?:?
    Het is toch zoooo logisch ?:lol:

Als je er 1 hebt misschien wel.
    Maar als ‘gewone’ gebruiker denk ik dat je nog al eens vergeet dan een besturingssysteem en alles wat er rond hangt ook ruimte in neemt…

Bijdrager
    MacAanZee

En als we alle vragen waarvan we de antwoorden zelf zouden kunnen bedenken weg zouden laten….zou er van dit forum weinig overblijven:)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.