22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Q:

Bijdrager
    DavidoS

iPod Nano doosje

Hallo allemaal:D

Ik heb net een iPod Nano gekocht, maar ik krijg het doosje niet open:cry: (vraag niet hoe ik het voor mekaar krijg :innocent: )

Iemand tips?

Alvast hartelijk bedankt:wink:
    (Graag snel antwoord)

Bijdrager
    puntKoen
    ”DavidoS”

Ik heb net een iPod Nano gekocht, maar ik krijg het doosje niet open:cry: (vraag niet hoe ik het voor mekaar krijg :innocent: )

Iemand tips?

Gefeliciteerd met je iPod Nano! Je trekt de sticker aan de bovenkant er met het lipje (aangegeven met een grijs vlakje) van het doosje af. Je kunt het dan opendoen. Vervolgens pak je de iPod met het plastic houdertje eruit. Je buigt de houder (niet de iPod!) totdat je de iPod eruit kunt pakken. Veel plezier!

Bijdrager
    DavidoS

Bedankt! Ik had totaal niet gezien dat 1 grote sticker was:lol:

Bijdrager
    icecream

Haha:D

Bijdrager
    kontheur

:x

Bijdrager
    diotav

:| .. er steekt op het doosje toch duidelijk een lipje uit?!

Bijdrager
    JDVM

Die nieuwe verpakkingen zijn ook echt niet open te krijgen. Bij mn remote en radio remote was ik bang dat ik de accesoires kapot zou maken. Die “sticker” zat ongelofelijk vast, en het doosje was er ook aan na open maken. Dan vond ik de oude, “chique” verpakking fijner, gewoon eruit schuiven, openvouwen en dan ligt daar je iPod.

Bijdrager
    mrjellow

Nadenken helpt wel eens..

Bijdrager
    xkrprtl

Wie de sleutel niet in het contact kan steken, hoort niet achter het stuur te zitten.

Bijdrager
    Nosmo
    ”DavidoS”

Iemand tips?

(Graag snel antwoord)

Ben jij niet stiekem Bonnie St. Clair??:wink:

Bijdrager
    Barabas2005
    ”Nosmo”

Ben jij niet stiekem Bonnie St. Clair??:wink:

Of Catweasel … :?

Bijdrager
    Nosmo

Nee dat ben ik.

Bijdrager
    DavidoS

Haha,nee:cry: Sorry dit is mijn eerste Apple product (maar al een hele tijd geobserdeerd :apple: ) Dus vandaar

Bijdrager
    @iMen

Wil dat zeggen dat je zo dom mag zijn? Sorry hoor, maar dit slaat echt alles!

Bijdrager
    DavidoS
    ”@iMen”

Wil dat zeggen dat je zo dom mag zijn? Sorry hoor, maar dit slaat echt alles!

Oh leuk, meteen erg goede vrienden op dit forum

Bijdrager
    @iMen

Indd! Goede vrienden!
    Ik wil alleen zeggen dat je best even langer had kunnen proberen. Iedereen kan zo’n doosje open maken. Het is alleen een kwestie van logiesch nadenken en goed kijken.

Even goeden vrienden!

Bijdrager
    DavidoS
    ”@iMen”

Indd! Goede vrienden!
    Ik wil alleen zeggen dat je best even langer had kunnen proberen. Iedereen kan zo’n doosje open maken. Het is alleen een kwestie van logiesch nadenken en goed kijken.

Even goeden vrienden!

Ik had dat stickertje totaal niet gezien, kan ik er wat aan doen dat ik half blind ben, en ik was al bijna een uur bezig met dat ding dus dan heb je echt geen zin meer:wink:

Bijdrager
    itachi

zo een vraag is nog nooit op de forum geweest….
    ze zouden een top100 met de leukste vragen moeten maken…

bij 99% van de eerste vragen kan alles worden gevonden op het internet of forum, maar dit is echt een vraag waar je zelfs na 10 uur googlen geen antwoord weet te vinden.

Bijdrager
    DavidoS
    ”itachi”

bij 99% van de eerste vragen kan alles worden gevonden op het internet of forum, maar dit is echt een vraag waar je zelfs na 10 uur googlen geen antwoord weet te vinden.

Dan is het een goede vraag toch? :P

Bijdrager
    Juch
    ”DavidoS”
    ”itachi”

ja dat, of dat sommige vragen zelfs voor google té voor de hand liggend zijn…….;)

Bijdrager
    DavidoS
    ”Juch”
    ”DavidoS”
    ”itachi”

ja dat, of dat sommige vragen zelfs voor google té voor de hand liggend zijn…….;)

…..Idd:P

Bijdrager
    jappo

Ach, Ik wens je een welkom op het forum en ook veel plezier met je iPod!:lol:

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.