8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    poekie

ipod nano cover flow

ik heb een ipod nano 8gb 3de generatie gekocht en als ik bij itunes coverflow gebruik staat een album er maar 1 keer tussen (wat ook de bedoeling is) maar als ik coverflow op mijn nano gebruik zie ik dat zelfde album er meerdere keeren tussen staan hoe kan ik dit goed krijgen???

en het lijkt als of mijn scherm een klein beetje scheef zit vind het niet zo erg maar waarom is dit en heb ik daar garantie op ofzo???

Bijdrager
    B-mac-fan

Er zijn problemen bekend met een scheef scherm in de iPod Nano… en hier heb je zeker garantie op ja.

Bijdrager
    .Arne

Ik weet niet zeker of Apple de scheve schermen terugneemt hoor… En poekie, zijn het toevallig verzamelalbums die dubbel verschijnen? Op de Nano wordt Cover Flow namelijk weergegeven volgens artiest, bij iTunes geef ik het altijd weer per album per artiest.

Bijdrager
    LittleJohnny

Ik neem aan dat dit verzamel albums zijn? If so – in iTunes is een opzie om die weer te geven als één album, helaas werkt dit op de nieuwe iPod’s niet zo. Er is voorzover ik weet ook geen oplossing voor.

Bijdrager
    B-Mac

Probleem, als je het zo mag noemen, zit ‘m in de sortering… Sorteer je je nummers op naam? Of op tijd? Of op iets anders? Of i.d.d. het verzamelalbum idee. Iets anders kan het niet zijn.

Bijdrager
    willemvanderveer

op het scheve scherm heb je garantie. Ik heb mijn scheve nano eergisteren ingeleverd bij icentre, ze hebben direct een nieuwe besteld.. no questions asked.

Bijdrager
    B-mac-fan

Ik heb ook op dit forum gelezen dat mensen met een scheef scherm in de iPod nano gewoon een nieuwe kregen.:)

Bijdrager
    Zeolynx

Wellicht moet je ‘Group Compilations’ ook even in je Nano aanzetten.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.