7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    tjap

Ipod nano blijft zichzelf resetten

De titel zegt al genoeg denk ik. Als ik me nano aanzet blijft hij zich zelf opnieuw opstarten.
    Ik krijg het apple logo in beeld daarna gaat het licht aan, daarna valt hij weer uit en begint hij weer opnieuw. Het enige wat ik kan doen is hem in disk mode zetten en dan restore met de Ipod Updater.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt,
    Mvg Tjap

Bijdrager
    Steff
    ”tjap”

Het enige wat ik kan doen is hem in disk mode zetten en dan restore met de Ipod Updater.

Heb je dit al gedaan? Probeer de software er eens volledig opnieuw op te zetten. Lijkt mij een fout in de software van de iPod.

Gast
    Anoniem
    ”tjap”

De titel zegt al genoeg denk ik. Als ik me nano aanzet blijft hij zich zelf opnieuw opstarten.
    Ik krijg het apple logo in beeld daarna gaat het licht aan, daarna valt hij weer uit en begint hij weer opnieuw. Het enige wat ik kan doen is hem in disk mode zetten en dan restore met de Ipod Updater.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt,
    Mvg Tjap

Is dat toevallig wanneer je foto’s wilt bekijken?
    Zoniet, kijk dan eens hoeveel MB je vrij hebt op je nano.

Bijdrager
    tjap

Ik heb hem al in disk mode gezet, en dan de restore van de updater erover heen gehaald.
    Dan doet hij het even, en hij reset zich zelf gelijk.

– En dit is niet wanneer ik foto’s wil bekijken, dit gebeurt gelijk bij het aanzetten.

Bijdrager
    tjap

Schopje:)

Bijdrager
    Blackstaraj

Heb je al gteprobeerd hem helemaal op te laden? (A)
    het kan soms gebeuren dat de ipod niet helemaal charged is,
    mocht dat als nog niet hebben geholpen, probeer dan om hem eventueel te formatten.
    succes!

Bijdrager
    tjap

ok, dat ga ik is proberen. En bouwd itunes dan weer de ipod structure weer op?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.