30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 31)
  • Q:
    Bijdrager
    Reneenyvonne

iPod Nano aanbieding Media Markt

Hoi,
    Net de folder van de Mediamarkt gekregen. Staat er een iPod nano (nieuw model volgens MM) in met 4gB geheugen. Prijs 119 Euro. Ik kan echter nergens op de Apple site of ergens anders gegevens van de 4 gB versie vinden alleen 8 en 16 gB.
    Is dit een speciaal model of zo of is het toch niet het nieuwste model?

Bijdrager
    dddfnfjefefle
    Bijdrager
    sven-

Het is een zeldzaam model dat niet meer gemaakt wordt. Hier zijn al meer topics over geweest zie onderstaand:

http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=133931
    http://www.onemorething.nl/?p=showarticle&art_id=3556

EDIT: NickSmits was mij voor:)

Inactief
    Anoniem

ik zou niks kopen bij de media markt
    echt een *** winkel.
    Laatst philips oordopjes gekocht en na een week kapot.
    dus ik terug.
    zegt dat mensen dit kunnen we niet terug nemen maar wel opsturen naar phillips voor reparatie.
    ik zeg hoelang duurt dat dan ?
    dat mens zegt het kan tot 4 weken duren.
    ik zeg : maar dan krijg ik geen andere ofzo ?
    dus dat mens zegt nee.
    ik zeg maar ik heb geen andere oordopjes.
    dat mens zo van ja dat moet je zelf maar uit zoeken.
    ik denk m=pak een paar nieuwe en sodemieter de rest weg.
    stom mens.

Bijdrager
    Reneenyvonne

sorry, even niet gezocht………
    Dan ga ik maar voor de 8 gB.

draadje mag dicht.

Bijdrager
    BloomPod

Koop die 4GB! het een echt collecter’s item worden!

Bijdrager
    iDuck

Welke vestiging(en)? Want hier (Breda) staan alleen de 8GB voor €139 in.

Bijdrager
    klein159

Ik vind het advies van maclover111 erg goed (niet bij de MediaMarkt kopen), maar als die nano in de MediaMarkt folder staat betekent natuurlijk niet dat ze hem nergens anders verkopen… Volgens mij verkopen alle APR’s ze namelijk ook (ja, ook voor 119 euro). En daar krijg je wel goede service…

Bijdrager
    Falc

MediaMarkt geeft geen service vanwege de prijzen die ze hanteren. Er zit totaal geen speling in, zo werkt het nou eenmaal.

Bijdrager
    error

Die 119 euro is niet echt een aanbieding… dat is de normale prijs die Apple voor dit 4 GB overblijfsel wil hebben.

De MediaMarkt is overigens een prima winkel. Ze hebben veel en de prijzen zijn soms zeer aantrekkelijk. Doe gewoon eerst research op het web en ga voor service naar speciaalzaken (en betaal daar dan voor).

Inactief
    Anoniem
    ”Falc”

MediaMarkt geeft geen service vanwege de prijzen die ze hanteren. Er zit totaal geen speling in, zo werkt het nou eenmaal.

Onzin.

Die iPod nano kost exact hetzelfde bij de Apple Premium Resellers (dus €119)… en die bieden wel service. Bovendien is de Media Markt ook helemaal niet goedkoop, dat is enkel een imago dat ze zichzelf aangemeten hebben.

Bijdrager
    inawt

Zij je nou dat de Mediamarkt goed was. Was gaan kijken voor een iPod Touch. Kom ik later tijdens de iPod Mania terug verkopen ze hem met korting nog voor 30 euro duurder. Heel verhaal over concurrentie maar er stond op de poster dat de prijzen niet verhoogd zouden worden voor een actie.

Bijdrager
    error

Nou, ik ken een Apple Premium Reseller die niet eens weet hoe je het woord ‘service’ moet spellen. Maar goed dat is een hele andere discussie.

Bijdrager
    RobinH
    ”Zakske”
    ”Falc”

Onzin.

Die iPod nano kost exact hetzelfde bij de Apple Premium Resellers (dus €119)… en die bieden wel service. Bovendien is de Media Markt ook helemaal niet goedkoop, dat is enkel een imago dat ze zichzelf aangemeten hebben.

Als je in bijvoorbeeld spelletjes gaat vergelijken, Dan is de MediaMarkt vaak wel het goedkoopst (De internet winkels niet meegerekend):wink:

Bijdrager
    Taconew

Wel goede service bij een APR? Bull sh*t!

aMac Den Bosch (Premium Reseller), defecte iPod oordopjes (ver! binnen de garantie), hier vragen ze 10 euro administratie kosten indien je de iPod elders hebt gekocht.

Bijdrager
    RobinH
    ”Taconew”

aMac Den Bosch (Premium Reseller), defecte iPod oordopjes (ver! binnen de garantie), hier vragen ze 10 euro administratie kosten indien je de iPod elders hebt gekocht.

Zaten die oortjes bij de iPod? of had je ze er los bij gekocht?

Bijdrager
    klein159
    ”error”

Nou, ik ken een Apple Premium Reseller die niet eens weet hoe je het woord ‘service’ moet spellen. Maar goed dat is een hele andere discussie.

Vertel…:P

Bijdrager
    RobinH
    ”klein159″
    ”error”

Vertel…:P

Haha, weer een nieuw Topic!:P :wink:

Inactief
    Anoniem
    ”robiinhorst”

Als je in bijvoorbeeld spelletjes gaat vergelijken, Dan is de MediaMarkt vaak wel het goedkoopst (De internet winkels niet meegerekend):wink:

Dat is de manier waarop de Media Markt werkt. Lok de mensen met een interessante aanbieding, en smeer ze verder nog wat te dure troep aan.

Mijn ADSL modem / router kostte bij de Media Markt (“Ik ben toch niet gek!”) €89, en in een andere winkel €49. Nee… ik ben niet gek. :sealed:

Bijdrager
    EmuuuH
    ”Taconew”

bij xando in zwolle ook,

maar het gaat wel een beetje offtopic hier..

Bijdrager
    JDVM
    ”robiinhorst”
    ”Taconew”

Zaten die oortjes bij de iPod? of had je ze er los bij gekocht?

Zou niet uit horen te maken.

Bijdrager
    Calpa
    ”maclover111″

ik zou niks kopen bij de media markt
    echt een *** winkel.
    Laatst philips oordopjes gekocht en na een week kapot.
    dus ik terug.
    zegt dat mensen dit kunnen we niet terug nemen maar wel opsturen naar phillips voor reparatie.
    ik zeg hoelang duurt dat dan ?
    dat mens zegt het kan tot 4 weken duren.
    ik zeg : maar dan krijg ik geen andere ofzo ?
    dus dat mens zegt nee.
    ik zeg maar ik heb geen andere oordopjes.
    dat mens zo van ja dat moet je zelf maar uit zoeken.
    ik denk m=pak een paar nieuwe en sodemieter de rest weg.
    stom mens.

Dan zit het probleem ook in het feit dat jij je zomaar laat wegwuiven met dergelijke smoesjes van Mediamarkt.

Bijdrager
    jafd01

Reactie van maclover is ook erg overdreven. Zal wel weer aan je leeftijd liggen.

Klote pubers die winkels binnen komen rennen ja het is kapot GEEF me NU een nieuwe
    ik heb al 3 keer een kapotte iphone 1 keer kapote macbook pro en 3 kapotte oordoppen ipod touch imac kapot
    en kreeg ook geen nieuwe bij de APR gewoon opsturen en geduld.

tering het niveau is going down met de dag jammer

VROEGAWAS ALLES BETER

Bijdrager
    Taconew

De oordopjes zaten idd bij mijn iPod, heb nog contact opgenomen met Apple, ze vonden het ook onzin dat ik de kosten moest betalen. Indien ik destijds zou beschikken over een credit card had ik het ook kosteloos kunnen doen bij Apple (creditcard is voor als ze buiten garantie zouden vallen).

Ik vind de MediaMarkt geen slechte winkel, waarom niet? het is de volledige formule, you get what you pay for! Het is de Aldi onder de electronica zaken, wil je een goed product maar er minder voor betalen? loop dan de MediaMarkt binnen en pak het zelf! doe thuis vooraf onderzoek wat je wil hebben en je zal zien dat ze het bij de MediaMarkt verkopen voor minder geld omdat het allemaal maar ergens neergezet wordt. Indien je vragen hebt zul je gewoon moeten boffen dat je een verkopen treft die verstand heeft van het product waar je vragen over hebt, en dan moet je ook niet meteen gaan zeuren dat niemand iets weet, maar geef ze eens ongelijk! ze hebben zoveel producten dat je f*cking geniaal moet zijn om alle producten te kennen.

Alle producten die je koopt hebben de normale garantievoorwaarden die je ook bij andere winkels hebt, en zeker de merkproducten hebben ook nog de garantie bij het merk dat het product voert.

Bijdrager
    FlorisW

Mediamarkt is P-I-M-P

Bijdrager
    Lexis

Mediamarkt is qua netwerkapparatuur veel duurder dan bijvoorbeeld Correct:)

Bijdrager
    jf

Zucht, iemand meldt dat de iPods Nano 4G 4GB bij MediaMarkt voor 119 euro te koop zijn (overigens ook in Hengelo, toch wel apart om ze in een bulkbak te zien liggen…), en meteen wordt weer aangegeven dat MediaMarkt een klotewinkel is die geen service biedt en waar je al zeker geen Apple spullen moet kopen.

Welnu, los van dat ik bij de plaatselijke APR ook géén service krijg, en los van dat als ik eens een keer wat had met ze het elke keer door MediaMarkt naar mijn volle tevredenheid werd opgelost (doorgaans zonder vragen mijn geld terug en anders niet zlechter dan bij andere winkels) en los van dat ze inderdaad niet altijd de goedkoopste zijn, maar wel een zeer uitgebreid assortiment hebben zodat ik in ieder geval kan kijken wat ik het best vind en daarna nog even kan kijken of ik het ergens anders goedkoper kan kopen, vraag ik me in vredesnaam af wat dat nu allemaal met het onderwerp te maken heeft.

Enfin: de 4GB versie is inderdaad ‘limited’. En ook bij andere winkels voor 119 euro te koop.

Bijdrager
    Soulshaker

ik heb mijn macbook van de MM [size=8:70679445bb](don’t shoot me )[/size:70679445bb]
    En had daar een probleempje met de fan van mijn macbook (kan iedreen overkomen toch:? )
    En daar zei men dat deze gewoon naar apple word opgestuurd ,dus dezelfde service als bij een APR
    En bij MM krijg je 2 jaar garantie bij je appleproducten

:D

Inactief
    Anoniem
    ”Soulshaker”

En daar zei men dat deze gewoon naar apple word opgestuurd ,dus dezelfde service als bij een APR

Veel APR’s hebben een eigen serviceafdeling.

Bijdrager
    Soulshaker

Alleen degene die ook een Authorised Service Provider (ASP) zijn

Veel APR’s hebben dit niet

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 31)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.