7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    knutselklubb

ipod nano (8gb) of ipod 30 gb

Ik ben aan het twijfelen tussen deze 2 ipods.
    Nano:
    Kleiner, dus handiger om mee te nemen enzo.
    Robuuster, dus minder kans op beschadigingen en problemen
    Inhoudelijk kleiner dus vaker aansluiten op mijn powerbook om muziek erop en eraf te halen.

Ipod 30gb
    Groter, lastiger/irritanter om mee tenemen in mn broekzak.
    Minder robuust (toch?!)
    inhoudelijk groter dus alleen muziek eropzetten als ik ook meer muziek op mn pb krijg. en ik hoef niet bang te zijn dat ie vol raakt (mn bibliotheek is 16 gb)
    Niet handig om mee te gaan joggen

kloppen de dingen die ik zeg?

welke ipod heb jij en zou je switchen naar een nano of 30 + gb (prijsverschil is minimaal!)

Bijdrager
    PietjePuk

Alle muziek alleen op je iPod is niet aan te raden. Dus das geen optie.

Bijdrager
    knutselklubb

hoe bedoel je alle muziek ALLEEN op je ipod is niet aan te raden?

Bijdrager
    KarelWillem

Ik heb een iPod 60 Gb. En die is nog nèt niet vol. Ik moet er niet aan denken ergens te zijn en niet alle muziek bij me te hebben. 8 Gb zou dus geen optie zijn.

Met een riempje, goed tasje, of wat dan ook, kan die iPod 30 Gb best mee met joggen hoor.
    Daar kan hij heel best tegen.

Tuurlijk is een Nano kleiner en lichter. Maar dat voordeel weegt wat mij betreft niet op tegen het feit dat ik mijn hele muziekbibliotheel altijd en overal paraat heb.

Bijdrager
    mrjellow

Ik zou overduidelijk gaan voor een Ipod (video). Later krijg je anders spijt van de geringe opslagruimte. En misschien voor het joggen een eerste generatie shuffle kopen? Kost tegenwoordig slechts 40 euro ongeveer.

Bijdrager
    smoothly

Joggen met je iPod 30GB is niet echt aan te raden… Daar zit een echte harde schijf in en is niet gebouwd om te echt mee te joggen.

Groot voordeel van een iPod video is de mogelijkheid tot films, maar ook foto’s vertonen op tv, en het gebruik van een camera connector en dat je altijd alles bij je hebt… Ik zou het wel weten… De vorige versie van de iPod video 30GB vind je hier en daar nog voor dezelfde prijs ook. (€249,-) (en de oude 60GB voor €299,-)

Succes met je keuze…

Bijdrager
    jappo

je zou er wel mee kunnen joggen maar dan moet je een playlist maken met iets minder dan 30 mb, want na 30 mb muziek spelen moet de harde schijf weer even laden en gaat daarna weer uit.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.