17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:

Bijdrager
    MacXXL

iPod nano 7th opgezwollen?

Vandaag voor het eerst iets verdacht opgemerkt met mijn iPod nano.
    Zit normaal het in een iPod casing, ben altijd erg zuinig met mijn iPod.
    Nu zag ik opeens langs de rand iets oplichten, haal ik de iPod eruit…
    Jemig iPod opgezwollen en wat uit steken van de casing…

2 jaar geleden gekocht in Australië… terug drukken kan, maar het veert
    weer op… garantie verlopen, speelt nog wel af… heeft iemand anders ook zoiets
    gehad…?

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Het zal wel de batterij zijn die is opgezwollen. In principe zijn Li-ion batterijen ontworpen om dit op te vangen (het zijn eigenlijk gassen die door een door overcharging veroorzaakte chemische reactie worden gevormd, en niet weg kunnen), maar zijn in dit stadium erg gevoelig. Ik zou je aanraden de iPod niet meer te gebruiken en de batterij te vervangen.

Bijdrager
    sionschlicher

Ja, tenzij je de batterij gaat vervangen niet meer gebruiken. Het laatste wat je wilt zijn Note 7 praktijken.

Bijdrager
    no_poo

Gewoon mee naar de Apple Store gaan, je weet het nooit.

Bijdrager
    Q-collective

Opgezwollen batterij inderdaad. Als ie twee maanden oud is, heb je gewoon nog fabrieksgarantie.

Bijdrager
    NielsDam

Nooi terugdrukken, dan heb je risico op kortsluiting binnen de accu en krijg je hetzelfde als de Samsung Note 7!

Bijdrager
    Ewout

Q-collective 5 uur geleden #
    Opgezwollen batterij inderdaad. Als ie twee maanden oud is, heb je gewoon nog fabrieksgarantie.

Ff lezen. Twee jaar…

Bijdrager
    MacXXL

Hmmm… Wat een reparatie prijzen!
    En dat voor een produkt van twee jaar oud!
    Hoop dat ze bij Apple die ook lezen!:-x

Bijdrager
    MacXXL

*Hoop dat ze bij Apple dit ook lezen! *Correctie

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Gewoon zelf doen. Zo’n batterijtje heb je voor een tientje en wat wisselgeld, en de nano is toch al half uit elkaar:lol:

Bijdrager
    MacXXL

Ga ik doen, maar eerst langs de Apple reseller, wie weet… ik ga geen premium prijs betalen
    voor een reparatie.

Bijdrager
    nebilem
    MacXXL op 23 oktober 2016

Ga ik doen, maar eerst langs de Apple reseller, wie weet… ik ga geen premium prijs betalen
    voor een reparatie.

gast je hebt een premium product….

Bijdrager
    Q-collective
    Ewout op 22 oktober 2016

Q-collective 5 uur geleden #

Ff lezen. Twee jaar…

Oh ja:-D

Er bestaat ook een vorm van consumentenrecht in Australië. Als hij bij Apple direct is aangeschaft, kun je Apple hierover contacteren.

Bijdrager
    Num

Een week NA 2 jaar garantie opgeblazen batterij.
    Waardeloos product EN Apple wil natuurlijk NIKS vergoeden.

Bijdrager
    Shmoo

Wat was je aan het doen dan met die iPod in 2018?

Zal ik anders om de teleurstelling te compenseren je Buzzer laten piepen?

Bijdrager
    Num

Een loon-slaaf van apple zeker? Wat een belachelijke reactie.
    Het gaat je geen flikker aan, waarom een iPod bij mij en m’n werk een meerwaarde heeft boven b.v. een iPhone.
    Ik was muziek vanaf mijn computer op de iPod nano aan het zetten, toen de batterij kapot ging en het dashboard venstertje omhoog drukte.
    Nogmaals een inferieur apparaat met een houdbaarheidsdatum amper binnen de garantie-periode en een zeer, zeer arrogante klantenservice, die hun klachten-contact verborgen houden.

Bijdrager
    Shmoo

Het gaat je geen flikker aan, waarom een iPod bij mij en m’n werk een meerwaarde heeft boven b.v. een iPhone.
    Ik was muziek vanaf mijn computer op de iPod nano aan het zetten, toen de batterij kapot ging en het dashboard venstertje omhoog drukte.

… nu heb je het alsnog verraden. ?

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.