One More Thing » Community » Forum » iOS Hardware » iPod » iPod Nano 7th generatie, 10 sec. boot time.

iPod Nano 7th generatie, 10 sec. boot time.

Profielfoto van gutias45

gutias45 op 16 juli 2017 #

Ik wil graag snel weg fietsen en vind dit irritant, soms ook gevaarlijk. Kan ik hier iets aan doen?
Als het niet al te veel stroom gebruikt (een hele avond en nacht moet kunnen redden en vervolgens volgende dag nog circa 4-6 uur speeltijd) dacht ik eraan hem maar gewoon aan te laten staan (alleen het scherm dimmen)

Ander punt, na een reboot gaat de player niet meer verder waar ik het laatst had gespeeld, ik moet de album/nummer weer opnieuw opzoeken.
Is er een optie dit op te slaan zodat ik kan hervatten?

Profielfoto van Night

Night [moderator] op 16 juli 2017 #

Punt 1) Je zou kunnen beginnen om de iPod eerder aan te zetten, bijvoorbeeld vóórdat je je fiets pakt.

Profielfoto van gutias45

gutias45 op 16 juli 2017 #

Zou kunnen, maar vind het gewoon irritant, ik wil snel weg en dan is die 10 seconden best lang, zeker als je daarna ook nog eens na een album moet zoeken.
Ik vond de scrolwiel vroeger trouwens fijner werken als de touch.

Profielfoto van Maikelw

Maikelw op 17 juli 2017 #

Tipje, Zodra je hem oppakt direct aanzetten, niet wanneer je op wilt stappen Sneller opstarten kan wellicht door hem compleet leeg te gooien. maarja… 10 seconden is al best snel lijkt me en een lege iPod zit je ook niet op te wachten.

Punt twee: Hij heeft geen functie zoals “Resume” die de Mac bijvoorbeeld wel heeft. Bij een herstart begin je altijd met een schone lei.

Over dit topic

Gestart op 16 juli 2017 door gutias45

Laatste reactie door Maikelw

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Heb je geen OMT account? Registreer je dan nu gratis!

Inloggen

of Wachtwoord resetten?