9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    jorisy00

iPod nano 6th generation

Hallo,

Ik heb mijn oude iPod Nano (4e generatie) verkocht voor een iPod Nano 6e generatie.
    Ondanks sommige slechte verhalen tot nu toe, heb ik genoeg vertrouwen in Apple om zeker te weten dat deze Nano
    weer geweldig wordt.
    Maar nu heb ik een aantal vraagjes over de nieuwe iPod Nano, waarvan ik hoop dat ze hier beantwoord kunnen worden.
    Is er een optie om je nummers te shuffelen op de nieuwe iPod Nano?
    En de Apple earphones die worden meegeleverd, zijn dat de nieuwe (met remote) of die oude oordopjes?
    Ik ging er in eerste instantie gewoon van uit dat het de nieuwe earphones waren, maar ik hoorde nu ergens dat dat niet zo is. Weet iemand hier meer over?
    Zijn er ook al mensen die ervaring hebben met de nieuwe iPod Nano en hem ook aan kunnen raden? of juist niet?

Een hoop vragen, maar ik ben benieuwd of iemand me hier verder kan helpen.

Groeten,
    Joris

Bijdrager
    katteman

De oordopjes zijn zonder remote

Bijdrager
    jorisy00

Daar was ik al bang voor, toch een beetje een teleurstelling. Weer extra kosten.
    In ieder geval bedankt voor je reactie!

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Ik geloof dat de nieuwe Nano ook ‘Shake to Shuffle’ heeft. Dus shuffle kan zeker.

Bijdrager
    Nikita

Als je dan toch andere doppen gaat kopen, neem dan gelijk iets van goede kwaliteit. Dus niet die gevallen die Apple verkoopt…

Bijdrager
    Evil Otto

Inderdaad, de oortjes die apple meelevert zijn verschrikkelijk, en ook te duur.

Bijdrager
    jorisy00

Ik heb ook slechte ervaringen met Apple oordopjes. Ze gingen nooit heel lang mee..
    Maar welke oordopjes raden jullie dan aan om erbij te kopen?
    Ik moet wel zeggen dat ik de remote bij de oordopjes van Apple wel handig vond.

Bijdrager
    Evil Otto

Ik gebruik een Sennheiser HD 205. Geweldig geluid voor een lage prijs, maar het is niet zo’n praktisch ding.

Bijdrager
    Hansfree

Ik heb hem eergister gekocht en ben er heel blij mee! Alleen idd jammer van de cheapo oordopjes.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.