7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    segher

ipod nano 5g in de wasmachine

mijn ipod nano is laatst per ongeluk mee gegaan in de wasmachine wonder boven wonder doet hij het gewoon nog behalve dat het scherm geen licht meer geeft. zou ik dit kunnen verhelpen door te resetten of iets anders te doen of is het scherm gewoon kapot

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Je kan proberen te resetten en anders vervangen.

Tja, Apple is waterdicht:)

Moderator
    Strifer

Ik zou hem voorlopig niet meer aanzetten! Ook al werkt ie nu deels wel, nog kan het voorkomen dat ie alsnog stuk gaat door vocht dat is overgebleven. Leg hem bijvoorbeeld even in de rijst en dan een tijdje laten liggen. Soms doen ze het ineens weer helemaal na een behoorlijke periode. Vochtschade kan behoorlijk vervelend zijn.

Bijdrager
    fatboysmart

Die van mijn vriendin had hetzelfde… Na de ‘wasbeurt’ werkte alles nog behalve de verlichting. Echter na een paar weken/maanden deed de verlichting het ook ineens weer.

De tip van de pot met rijst is inderdaad een goede. De rijst trekt het meeste vocht eruit. Wel zeker een week in de rijst laten liggen.

Bijdrager
    segher

nou dan gaan we dat maar eens proberen in een bakje met rijst leggen.
    dan maar op hopen dat hij volgende week opeens weer aanspringt

Bijdrager
    r.heijma

Ik hoop dat je wasmachine goed gedoeld heeft. Zeep is namelijk nogal agressief. Anders kunnen de zeepresten uiteindelijk toch nog schade aanrichten.
    En verder een weekje in een pak rijst en dan verder maar het beste ervan hopen.

Bijdrager
    Dick de Roos
    segher op 10 mei 2012

nou dan gaan we dat maar eens proberen in een bakje met rijst leggen.

Tip: de iPod niet meekoken!:nerd:

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.