9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Tara84

Ipod Nano 4th Generation

Hey! Wie heeft er allemaal de nieuwe ipod nano?
    Ik wel, en voor deze had ik een ipod mini. Maar ik vind dat bij deze nano de batterij supersnel leeg gaat…. al na 1 dag helemaal op.. ik haal echt geen 24uur.. heeft iemand dit nog meer?

Ook vind ik de ‘even schudden voor gebruik’-shufflefunctie erg tegenvallen, ik moet echt als een debiel dat ding heen en weer schudden, en dat gebeurd er vaak nog niks..

Ook vind ik die coverflow waardeloos! Was dit bij de vorige generatie ook zo? Heel irritant, als ik hem op mijn bureau neerleg schiet hij gelijk op coverflow, als ik ermee rondloop, schiet ie gelijk op coverflow, als ik in bed lig, schiet ie gelijk op coverflow… Kan je dit misschien uitzetten? Wordt er gek van!!

Bijdrager
    Pieterr
    ”Tara84″

Ook vind ik de ‘even schudden voor gebruik’-shufflefunctie erg tegenvallen, ik moet echt als een debiel dat ding heen en weer schudden, en dat gebeurd er vaak nog niks..

Bijdrager
    R-Flow
    ”Tara84″

al na 1 dag helemaal op.. ik haal echt geen 24uur..

Eh…:P

Bijdrager
    Tara84
    ”R-Flow”
    ”Tara84″

al na 1 dag helemaal op.. ik haal echt geen 24uur..

Eh…:P

Ja ik slaap ook nog. Dan staat mijn ipod uit.

Bijdrager
    Pieterr
    ”Tara84″

Kan je dit misschien uitzetten? Wordt er gek van!!

Gewoon even schudden…;-)

Bijdrager
    R-Flow
    ”Tara84″

Ja ik slaap ook nog. Dan staat mijn ipod uit.

Slaap je? Wat apart!:o

Maar goed, als jij de hele tijd loopt te rommelen met die iPod nano waardoor het scherm actief blijft klopt het dat je batterij geen 24 uur meegaat. Veel gebruik maken van Cover Flow, video en games is ook een zware belasting. Heb je het idee dat ie echt vroegtijdig leeg raakt dan zul je even terug naar de winkel moeten.

Bijdrager
    Yeti

En iPods ook eerst helemaal opladen voor gebruik, anders heb je de batterij van de iPod al binnen 5 minuten uit de verpakking vern…pest.

Bijdrager
    Afroman

Nee hoor, toen ik mijn iPods, MacBook en iPhone voor het eerst aandeed, waren ze gewoon vol hoor.

Bijdrager
    Tara84
    ”Yeti”

En iPods ook eerst helemaal opladen voor gebruik, anders heb je de batterij van de iPod al binnen 5 minuten uit de verpakking vern…pest.

Ik heb mijn ipod braaf eerst 3uur aan de stroom gehangen, voor ik m in gebruik nam. Dus daar kan het niet aan liggen.

Nano is echt een tegenvaller…

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.