17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    iJeroen

iPod Nano 4g in iPod-sokken

Ik ben morgen van plan een nieuwe iPod Nano 16gb (zwart) te gaan halen bij de Mediamarkt, inclusief een setje iPod-sokken. Past de nieuwe Nano goed in de sokken, geeft het voldoende bescherming?

Bijdrager
    Josebo.

Als je kijkt naar de afmetingen, zou het op zich gewoon moeten passen! Er is niet gek veel veranderd..

iPod Nano 2G
    – hoogte: 8.9 cm
    – breedte: 4.1 cm
    – dikte: 0.7 cm

iPod Nano 4G
    – hoogte: 9,1 cm
    – breedte: 3,9 cm
    – dikte 0.6 cm

Bijdrager
    iJeroen

Maar zit ‘ie er een beetje strak en vast in? Anders heeft het weinig zin…
    Ik weet niet of iemand hier ervaring mee heeft?

Bijdrager
    Josebo.

Heb nog even wat verder gezocht. Apple zelf zegt ook dat ze gewoon voor de iPod Nano 4G kunnen.
    Check

Bijdrager
    iJeroen
    ”Josebo.”

Heb nog even wat verder gezocht. Apple zelf zegt ook dat ze gewoon voor de iPod Nano 4G kunnen.

I know, heb zelf ook al gezocht. Maar als je ziet hoe een gewone, dikke iPod daarin gaat, vroeg ik me af of de Nano een beetje stevig zit…

Inactief
    Anoniem
    ”iJeroen”

Laat steunkousen aanmeten… ziten zeker strak!:D Nee maar is een siliconen hoesje dan niet beter voor je? Hoezo moet hij erg strak zitten. Sokjes kan je bij de hema ook halen. nog geen euro.

Bijdrager
    iJeroen
    ”Jeroen
    ”iJeroen”

Laat steunkousen aanmeten… ziten zeker strak!:D Nee maar is een siliconen hoesje dan niet beter voor je? Hoezo moet hij erg strak zitten. Sokjes kan je bij de hema ook halen. nog geen euro.

Ik wil geen strak ding, maar dat is ook de reden dat ik een zwarte ga halen, voor kleurtjes in accessoires! (Lijk wel een wijf.. :P ) Gaat erom dat ik iets leuks heb waar ik m’n iPod in kan stoppen, en wat een beetje bescherming bied.

Inactief
    Anoniem

Sok of siliconen hoesje! Siliconen hoesje vind ik persoonlijk wat beter. Sokje kan handig zijn, maar is lastig als je snel van nummer wilt veranderen of het volume snel wil aanpassen.

Bijdrager
    iJeroen
    ”Jeroen

Sok of siliconen hoesje! Siliconen hoesje vind ik persoonlijk wat beter. Sokje kan handig zijn, maar is lastig als je snel van nummer wilt veranderen of het volume snel wil aanpassen.

Nieuwe iPod oortjes? :innocent:

Inactief
    Anoniem

1-0 voor jou. Je hebt gelijk.

Bijdrager
    Rolf

Sokken even in de hete was gooien, passen ze geheid. Of, zoals vroeger bij de Levi’s reclame, even MET iPod in een heet bad leggen. Passen ze daarna als GEGOTEN…..

Bijdrager
    iDelano

Ik heb een Apple sok om mn iPhone zitten… na verloop van tijd past hij zich aan aan het formaat.

Bijdrager
    iJeroen
    ”iDelano”

Ik heb een Apple sok om mn iPhone zitten… na verloop van tijd past hij zich aan aan het formaat.

Alleen is de iPhone een stuk groter dan de Nano…

Bijdrager
    themacs

Gebruik de sokjes met men nano 2G, heb er nooit een probleem mee gehad.

Bijdrager
    iJeroen
    ”themacs”

Gebruik de sokjes met men nano 2G, heb er nooit een probleem mee gehad.

Mooi zo. Morgen even passen bij de Mediamarkt. :)

Bijdrager
    iPodn00b

Ik heb een paar dagen een sokje om mijn nano 4g heen gedaan (gekregen van m’n huisgenoot die een paar jaar geleden sokjes bij z’n iPod classic had gekocht), maar de nano glijdt er vrij gemakkelijk uit. Nu heb ik een leather case van Belkin en die biedt veel meer bescherming. Zit lekker stevig in het hoesje, het display is ook beschermd en het clickwheel is gemakkelijk te hanteren. Zo’n hoesje kost – volgens mij – net zoveel als een doosje sokjes, maar uiteindelijk weet je vrij zeker dat je nano krasvrij blijft :).

Inactief
    Anoniem

iPod zal het niet koud krijgen in een lekkere warme sok! :D

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.