2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:

Bijdrager
    BoukeRegnerus

iPod Nano 3G Apple Store Promotie Stand

Ik ben deze display stand van acryl tegengekomen in een plaatselijke kringloop winkel.

In het acryl zitten vier dummy iPod Nano’s 3e generatie verwerkt, de iPods zitten verzonken in het acryl en steken een paar millimeter uit en achter de glasplaat in het scherm zit een afbeelding met cover art van Nelly Furtado verwerkt. Verder zit er aan de onderkant een stalen kabel, vermoedelijk voor bevestiging in de winkels tegen diefstal.

Het lijkt regelrecht uit een Apple Store in 2007 (release van de 3e generatie Nano) te komen. Nu heb ik vaker gehoord dat nadat de promotie van een product is afgelopen, stores en resellers verplicht zijn al het promotie materiaal terug te sturen en dat dit soort items daardoor weinig te vinden zijn en ook een snelle zoektocht op eBay en Marktplaats lijkt dit te bevestigen…

Heeft iemand dit soort items vaker gezien?

Bijdrager
    sunapple

Ik heb wel een keer op Marktplaats een tweede generatie iPod met acryl stand gezien uit 2002 en dat kwam inderdaad ook uit een echte Store. Verder heb ik het nog nooit gezien eigenlijk. Jammer dat de iPods dummy’s zijn!

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.