22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Q:
    Bijdrager
    nivo

iPod Nano 3 blijkt wasmachineproof

Vandaag vond mijn vrouw bij het leegruimen van de wasmachine de zwarte nano fatty van mijn dochter. De iPod inclusief koptelefoon hebben een wasprogramma van 40C met succes doorstaan, de koptelefoon evenzo. De iPhone bleek minder bestand tegen het centrifugeren met 1600 toeren, want er zitten wel enkele krasjes op, schande Apple, hoe durven jullie zoiets te verkopen :wink: . Verder is hij helemaal schoon en ruikt weer fris. Vond ik wel even het vermelden waard.

Inactief
    Anoniem

Wel “Dreft” gebruikt hoop ik?

Bijdrager
    Maurits Lagerberg

Haha gefeliciteert, u gaat door voor de koelkast;)

Ga het in ieder geval niet proberen met mijn iPhone oordopjes overleven het wel heb ik ook mee gemaakt!!

Bijdrager
    nivo
    ”Jeroen

Middeltje van Lidl denk ik.

Bijdrager
    swalaza

ik denk dat je wasmachine goed centrifugeert, maar niet meer goed wast:)

Bijdrager
    nivo
    ”nivo”
    ”Jeroen

Was Witte Reus, zei mijn vrouw!

Bijdrager
    JDVM

Niet aanhouden! Laat hem eerst goed drogen!!
    Mijn iPod was ook gewassen (met een goudgele alcoholische vloeistof welteverstaan) en deed het naderhand goed. Maar omdat hij niet goed gedroogd was waren na een paar weken een aantal contacten verroest ofzo, waardoor functie na functie van de iPod uitviel.

Inactief
    Anoniem
    ”nivo”
    ”nivo”
    ”Jeroen

Witte reus Wasmiddel

Witte Reus of Color Reus
    poeder navulzak 1,5 kilo of gel 1,5 liter
    2 stuks

Poeder of Gel?

Bijdrager
    nivo
    ”Jeroen
    ”nivo”
    ”nivo”
    ”Jeroen

Witte reus Wasmiddel

Witte Reus of Color Reus
    poeder navulzak 1,5 kilo of gel 1,5 liter
    2 stuks

Poeder of Gel?

Het was Gel, probeer het ook eens zou ik zeggen!

Bijdrager
    sypie

Dat goudgele alcoholhoudende vloeistof heeft andere ingrediƫnten dan water met wasmiddel. Alcohol (suikers) tast elektronica nog erger aan dan water met een zeepje. Beide keren gaat het heel goed samen, dat is een ding wat zeker is. (waarom zeggen mensen dat water en elektriciteit niet samen gaan?

Bijdrager
    jeroenth

Dus als ik mijn ipod een keer een grote schoonmaak beurt wil geven raad je mij witte reus en dan de gel versie aan??
    Bedank! Goede Tip!:D :D

Inactief
    Anoniem
    ”jeroenth”

Dus als ik mijn ipod een keer een grote schoonmaak beurt wil geven raad je mij witte reus en dan de gel versie aan??
    Bedank! Goede Tip!:D :D

Ik hou het op een schoonmaakdoekje…

Heb al 3 telefoons laten verdrinken :S Hopelijk heeft je dochter geluk. Anders kost het papa een heleboel centjes.

Bijdrager
    Afroman

Gek he. In wasmachines overleven iPods het wel. Laat je ze in de wc of een bak met water vallen doen ze het niet meer.

Bijdrager
    TheM4inframe
    ”Jurriaandvm”

Mijn iPod was ook gewassen (met een goudgele alcoholische vloeistof welteverstaan) en deed het naderhand goed. Maar omdat hij niet goed gedroogd was waren na een paar weken een aantal contacten verroest ofzo, waardoor functie na functie van de iPod uitviel.

En jullie bier (?) is al een pak flauwer :D

Inactief
    Anoniem

O ja… We vergeten het strijkproces. Gebruik extra stroom voor de hardnekkige plekjes die gekreukt blijven.

Bijdrager
    Martijn Snels

Ik heb laatst ook per ongeluk mijn oortjes van me iPhone in me zak laten zitten. Tot mijn verrassing werkte ze nog haar fijn en ruiken ze nu erg lekker!:)

Bijdrager
    nivo

Even een fotootje gemaakt met mijn iPhone, geen mooie, maar je kunt wel zien dat de iPod het nog doet!

Bijdrager
    Oppie
    ”TheM4inframe”
    ”Jurriaandvm”

Mijn iPod was ook gewassen (met een goudgele alcoholische vloeistof welteverstaan) en deed het naderhand goed.

En jullie bier (?) is al een pak flauwer :D

Maar het wordt tenminste wel gezopen, en dan wereldwijd.
    Afijn, een biertje in BelgiĆ« is idd niet te versmaden, vooral icm Hollandse mosselen…

Bijdrager
    1984

Ik ga morgen mijn toetsenbord eens proberen in de wasmachine….

Bijdrager
    awi
    ”nivo”

weet je dat niet zelf dan?!

Bijdrager
    nivo
    ”Jurriaandvm”

Na een nachtje slapen bedacht ik opeens dat ik hem ook nog wel in de wasdroger kan stoppen, kan mijn dochter hem weer eerder gebruiken! :wink:

Inactief
    Anoniem

Vergeet de iPod straks niet sokjes aan te trekken. Dan kan hij ook geen kou vatten.

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.