4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Geblokkeerd
    NI3LS

iPod Nano 2nd – Menu doet vreemd

Hallo!

Ik heb een probleem met mijn iPod nano 2nd, wat ik met m’n iPod nano 1st ook had. Als volgt:

Ik heb bijvoorbeeld een CD van The Pussycat Dolls op m’n iPod staan. Én een aantal losse nummers. Wanneer ik zoek op ‘Nummers’ zie ik ze staan. Wanneer ik zoek op ‘Artiesten’ schiet het menu direct door naar de CD van The Pussycat Dolls en zie ik dus niet het losse nummer.

Het gekke is dat bij Sugababes wél eerst het menu ‘Alle’ of de CD tevoorschijnkomen.

Dus Pussycat Dolls:
    Muziek – Artiest – Pussycat Dolls – PCD (en dus niet het menu ‘Alle’ of de CD)

Sugababes:
    Muziek – Artiest – Sugababes – Alle / Sugababes Live

Ik heb een vermoeden dat dit een instelling is omdat het dus niet bij alle artiesten het geval is. Iemand een idee wat ik fout doe met m’n iPod of iTunes/

Bijdrager
    Eduw

ik heb dit probleem ook…
    ik heb dan maar gewoon de tracks die niet in e specifiek album staan diverse genoemd

Bijdrager
    huinkroese

[size=9:9de77181d9]Waarom heb je de Pussycat Dolls én de Sugababes op je iPod staan…[/size:9de77181d9]
    Maargoed, muzieksmaak daargelaten, heb je al eens in iTunes gekeken wat er bij de losse nummers in het vakje Artiesten is ingevuld?
    Als je losse nummers zonder artist-tag download bijvoorbeeld, heb je vaak dat er in de titel zowel de titel als de uitvoerend artiest staat, waardoor je ‘m wel kan vinden door op titel te zoeken, bijvoorbeeld: Pussycat-Dolls_Er_staat_een_paard_in_de_gang.
    Denk dat het in elk geval zoiets moet zijn, en niet iets soft/hardwarematigs van Apple.

Spit je iTunes eens door, en kijk of je daar iets kan vinden.
    Als het echt niet mocht lukken, maak dan even een screendump van je iTunes venster.

Geblokkeerd
    NI3LS

Gisteren juist van alles veranderd, wellicht licht het daaraan.

Je hebt namelijk met iTunes 7.0 twee opties: Artiest en Album Artiest. Wellicht MOET je bij een album de artiest los aangeven en bij losse nummers niet, dat je zo een verschil krijgt.

Ga het vanavond bekijken, schiet menu te binnen dat ik dit probleem met de oude en nieuwe nano heb sinds iTunes 7.0.

Ennuh: over muzieksmaak valt niet te twisten;)

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.