7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Ypot

Ipod naar speakers

Hallo,
    Ik sluit mijn ipod altijd aan op mijn versterker om muziek in mijn kamer
    via mijn grote boksen te beluisteren. Maar mijn versterker doet het niet meer en
    ik was eigenlijk op zoek naar een kabeltje van 3.5mm jack (ipod) naar mijn speakers.

De speakers die ik heb heb hebben aan de achterkant 2 klemmetjes. In die klemmetjes
    kun je 2 koperdraadjes klemmen. die draden heb ik al dus wat ik zoek is een
    stekkertje van 3,5mm naar 4 koperdraadjes. 2 voor de linkerbox en 2 voor de rechter.

Kan iemand mij helpen? :wink:

Bijdrager
    Yaris

Heb je al op de Apple Store gekeken ? iPod-accessoires > Kabels en docks.

Bijdrager
    Esquare

Als je probeert om je iPod zonder versterker aan gewone boXen te hangen, kun je je die moeite besparen. Dat wordt niks.

Bijdrager
    Ypot

Why not? En ja, op de apple site vind ik precies wat ik nodig heb. Maar dan met stekkertjes aan de uiteinde van de draden. En ik vind het zonde om ze af te knippen. Tenzij dat de enige oplossing is :wink:

Bijdrager
    SeaTrue
    ”Ypot”

Why not?

omdat je signaal niet echt al te veel versterkt wordt, weet het niet zeker dat het niet zal werken. Apple zal er toch geen accesoire voor maken als het niet goed werkt dus…
    :sealed:

”Ypot”

En ja, op de apple site vind ik precies wat ik nodig heb. Maar dan met stekkertjes aan de uiteinde van de draden. En ik vind het zonde om ze af te knippen. Tenzij dat de enige oplossing is :wink:

of je kan een kort einde van die draad kopen en dan tussen beide ‘klemmetjes’ (van de boxen en het accesoire) zetten, zo hoef je je accesoire niet kapot te maken

Bijdrager
    Esquare
    ”Ypot”

Why not? En ja, op de apple site vind ik precies wat ik nodig heb.

Het vermogen van dat versterktje in je iPod is echt te klein om de boxen van een stereo-installatie van geluid te voorzien. Dat is zoiets als met een waterpistool een brandende auto proberen te blussen.

Bijdrager
    Ypot

Bedankt, wedik dak dat niet moet doen :oops:

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.