7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Factorij

iPod mysterie

Mn iPod 160 GB is volgens het iTunes-verzichtscherm voor ruim 50% gevuld met muziek, 10% foto’s en 30% met “overige”. Kan iemand mij vertellen wat dat laatste is, en hoe ik het kan verwijderen? Er staat niets dan muziek en foto’s op mn iPod en de thumbnails en songteksten die ik heb bijgevoegd kunnen onmogelijk die 30% vullen. Ra ra??

Moderator
    unSOUND

Staat de optie om te gebruiken als Schijf toevallig aan ? In dat geval zou je met de Finder kunnen kijken of er bestanden op de schijf van de iPod zijn gezet, al dan niet per ongeluk.

Bijdrager
    Factorij

Nee, daar had ik ook al aan gedacht maar die staat uitgevinkt.:confused:

Moderator
    unSOUND

Ja, maar is het in het verleden niet aan geweest en is er toen niks opgezet ?

Bijdrager
    Factorij

Ja dat wel, in een ver verleden maar heb ‘m inmiddels wel helemaal gereset (gewist), een paar keer zelfs.

Moderator
    unSOUND

Beste wat je dan nog kunt doen, is stapsgewijs dingen toevoegen, dus nu eerst helemaal leeg maken, en dan beginnen met enkel muziek, en dan steeds iets toevoegen, dan zie je wellicht wanneer die extra ruimte gepakt wordt… Staat toevallig het overzetten van foto’s op ware resolutie aan bijvoorbeeld ?

Bijdrager
    Factorij

Ok, kan ik proberen. En foto’s op ware resolutie staat idd aan. Zal die uitzetten en zien hoe dat gaat. Maar is nu al laat. zal voor morgen zijn. Dank.:wink:

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.