9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Yeti

iPod muziek naar computer

Sorry voor het openen van dit topic over dit veelbesproken onderwerp, maar mijn vraag kan ik niet terugvinden hier.

Iemand die ik ken heeft zijn harde schijf een beetje te rigoreus schoongemaakt, zo dat alle muziek van de pc af is. Nou weet ik dat hier programma’s voor zijn, heb er ook al een gedownload, maar ik vroeg me af wat er dan gebeurd als je je iPod automatisch laat syncen, want dan gaat hij natuurlijk de muziek synchroniseren, noem het ook maar gewoon je muziek helemaal kwijt maken. Ik zie in iTunes opzich wel een knop dat je het automatisch syncen uitschakelt, maar wil toch even jullie hiernaar vragen.

Alvast bedankt.

Bijdrager
    sven-

1. Dit bericht hoort niet in de Lounge, ook al denk je dat je dan eerder reactie krijgt.

2. http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=66574

Bijdrager
    Yeti

Hee, grapjas, dit is de lounge niet. En ik vraag dus hier nog een keer naar, omdat in die andere draadjes niet precies staat wat ik wil weten, namelijk wat je precies moet uitschakelen om ervoor te zorgen dat de iPod zeker weten niet meer autosynct, anders ben je namelijk je muziek helemaal kwijt.

Moderator
    unSOUND
    ”Yeti”

En ik vraag dus hier nog een keer naar, omdat in die andere draadjes niet precies staat wat ik wil weten.

Het hele idee achter de bestaande draadjes is dat je DAAR je vraag stelt, en niet een nieuw topic start over hetzelfde onderwerp. In de Sticky staan genoeg programma’s, en bij die programma’s zit een handleiding. Daarbij staan er ook links naar bestaande topics waar je verdere vragen kunt stellen zonder extra topics te starten.

Bijdrager
    sven-
    ”Yeti”

Hee, grapjas, dit is de lounge niet.

Lol, ik durf te zweren dat dit bericht eerst in de Lounge stond:? Of ik ben gek aan het worden :barbu:

Bijdrager
    Yeti

@unSOUND: Sorry, zal ik volgende keer doen.

@sven-, Lol, ik durf te zweren dat jij gek aan het worden bent :innocent:

Bijdrager
    IJurriaan

is het opgelost ? zo nee .. Muziek handmatig beheren > alles selecteren > in bibliotheek slepen > en klaar is kees :)

Bijdrager
    Yeti

Ja, ben net thuis, was best wel gekloot, duurde lang vanwege trage pc, en toen bleek het allemaal driedubbel erin te staan enzo, dus uiteindelijk is het gelukt:)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.