10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    interFACE

ipod music quiz

zojuist de update 2.1 voor de ipod geinstalleerd. nu met spelletje music quiz – ik snap echter niet hoe men dit speelt?

ik zie vast iets over het hoofd

ps. ben ziek (38.8) dus zal wel daar aan liggen

Bijdrager
    Gerrit
    ”interFACE”

zojuist de update 2.1 voor de ipod geinstalleerd. nu met spelletje music quiz – ik snap echter niet hoe men dit speelt?

ik zie vast iets over het hoofd

ps. ben ziek (38.8) dus zal wel daar aan liggen

Je moet je koptelefoontjes ook indoen:)
    Nee je hoort een gedeelte van een liedje, en dan moet jij raden welk nummer het is door met de jog-dial het juiste nummer te selecteren…. simpel toch :P

Bijdrager
    WebJ

Is dat een leuk spelletje?

Bijdrager
    interFACE

hahahahahahha :D :D :D :D

vandaar, ik snapte er al geen ene fluit van.

ps. wat is macosx toch heerlijk!

Bijdrager
    Ruben
    ”Gerrit”

Nee je hoort een gedeelte van een liedje, en dan moet jij raden welk nummer het is door met de jog-dial het juiste nummer te selecteren…

Ik heb (nog) geen iPod, maar wat moet ik me daar precies bij voorstellen? Als je nou een paar duizen nummers in je iPod hebt zitten, is dit dan geen spel om een RSI duim van te krijgen?:-P Of is het een multiple-choice waarbij de iPod er een aantal andere random nummers tussen gooit?

Bijdrager
    HSL
    ”iRuben”

Of is het een multiple-choice waarbij de iPod er een aantal andere random nummers tussen gooit?

yep:D

Bijdrager
    WebJ

Alleen al voor zoiets wil ik zo’n machtig ding :mrgreen:

Bijdrager
    Jlle

Aaaaaaaaaaaarrrrrghhhh, waarom geeft Apple de G2 ipod gebruikers geen update :evil:

Bijdrager
    HSL
    ”djve”

Aaaaaaaaaaaarrrrrghhhh, waarom geeft Apple de G2 ipod gebruikers geen update :evil:

[mod:8fa7cce06c=”HS-L”]onderwerp gesplitst
    gaat hier verder over de maffia praktijken van apple ;).
    [/mod:8fa7cce06c]

Bijdrager
    araminta

Op zich is het spel wel orgineel, maar ik denk dat het aardig trekt aan je batterijgebruik. HD is semipermanent aan het spinnen om het volgende quizdeuntje te vinden. En ik vind het ontbreken van highscores wel jammer (heb je eigenlijk geen doel anders dan tijdverdrijf).

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.