10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    inod3

iPod mini wanneer?

Op welke datum kan ik naar de winkel om zo’n mooie blauwe iPod mini te halen?

De Apple site zegt wel ergens in April, maar heeft iemand een idee welke dag van April?

Bijdrager
    WebJ

Waarschijnlijk wordt de datum uitgesteld naar mei/juni omdat Apple de grote vraag in Amerika alleen al niet aankan…….

Bijdrager
    Delta_T

Ik was net bij Desktop Assist en daar stond hij gewoon in de vitrine (in het zilver). Volgende week krijgen ze de andere kleuren binnen.

Bijdrager
    inod3

Geen grappen he…:?

Bijdrager
    KeKo

bij de bijenkorf ligt ie volgens mij ook al sinds een week of twee, maar weet niet zeker of ook in blauw….

Bijdrager
    GIJay

Menen jullie dit nu of zijn jullie ons maar wat aan het plagen?

Bijdrager
    Delta_T
    ”spac-e-jay”

Menen jullie dit nu of zijn jullie ons maar wat aan het plagen?

Ik ben in ieder geval bloed serieus:

Bel 073-6232320 (desktop assist) :)

Bijdrager
    KeKo

bijenkorf utrecht hadden ze hem zaterdag nog liggen

Bijdrager
    Yosemite

De iPod mini’s die je nu in Nederland ziet zijn via grijze import uit de US gehaald. Volgens onderstaande Apple PR bericht is door de onverwacht grootte vraag in de US de offici├źle wereldwijde levering van de mini uitgesteld van April naar Juli:

http://www.apple.com/pr/library/2004/mar/25ipod.html

Bijdrager
    KR1275

Uitgegeven: 25 maart 2004 15:21

CUPERTINO – Apple heeft de wereldwijde introductie van zijn muziekspeler iPod mini moeten uitstellen. De Amerikaanse computeronderneming gaf donderdag aan dat ze de vraag in de Verenigde Staten niet aankan en daarom alle spelers voorlopig voor de Amerikaanse markt houdt.

De iPod mini is een grote rage in de Verenigde Staten. Het apparaatje met een grootte van een creditcard, dat duizend liedjes kan opslaan, zou in april in de rest van de wereld worden geïntroduceerd. De datum is nu verschoven naar juli.

Gekopieerd van nu.nl

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.