15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    Blue-B

Ipod mini vragen

Hoi, overweeg om dinsdag een ipod aan te schaffen bij de bijenkorf (10% korting)

1 kan je de ipod ook zonder pc / mac opladen? k hoor wel eens dat mp3 spelers alleen opladen als ze aan de pc hangen

2 Is de geluidskwaliteit van de mini net zo goed als van de gewone?

3 Wat is firewire?

4 Hoe snel gaat het overzetten van je muziek naar je ipod via firewire / usb 2.0?

5 Hoe zit het met de harde schijf? Is dit net zo een als in de pc zit? gaat ie dan niet snel kapot als je er een keer tegen aanstoot of laat vallen?

6 Bij kazaa staan soms rare bestandsnamen, worden ze ook zo in de ipod mini gezet en hoe kan je ze terugvinden?

7 zijn er al beschermtasjes voor de mini?

Ps ik heb een Dell dimension 4600, dus geen mac. Probleem?

Alvast bedankt..

Bijdrager
    Richie79

1- Je kan de iPod zonder pc/ mac opladen, er zit een wissel stroom adapter bij. Overigens als je hem wilt opladen via een pc of mac dan kan het alleen op een mac geloof ik en niet via een pc.

2- Yes de geluids kwaliteit is exact hetzelfde.

3- Fire is net zoiets als usb 2.0 alleen gaat het transferen van files sneller.

4- Dat hangt er van af hoeveel je in 1 keer overzet naar je iPod. Bijv 1 album doet die binnen de 30 sec denk ik ongeveer of sneller.

5- Hij kan wel tegen een stootje:)

6- Je kunt via iTunes de tags van je mp3’s aanpassen zodat alles overzichtelijk in je iPod staat.

7- Je hebt iSkins voor de mini alleen vind ik ze zelf niet echt mooi. Ik heb voor mijn mini een marware sportsuite sleeve in de kleur silver. Beschermt de mini tegen stoten, krasjes, vuil en ben er erg tevreden mee:)

Alvast suc6 met je aankoop en als je hem hebt enjoy :D

Bijdrager
    Sbojevets

Let wel op! Vanaf Windows 2000 kan je iTunes gebruiken d8 ik! ’98 doet het niet!

Veel plezier met iPod!

Bijdrager
    WebJ

Je moet ‘m wel bestellen bij de bijenkorf en het kan behoorlijk wat weekjes duren voordat je ‘m dan kan ophalen. Het is maar dat je het weet…

Bijdrager
    Blue-B
    ”WebJ”

Je moet ‘m wel bestellen bij de bijenkorf en het kan behoorlijk wat weekjes duren voordat je ‘m dan kan ophalen. Het is maar dat je het weet…

Ik ben er vanmiddag geweest en ze hebben hem gewoon op voorraad nu, dinsdagavond gaat de “10% korting op hele assortiment” actie in, en ze hebben dan van elke kleur nog minimaal 1 liggen… Dus ik ga er gewoon meteen om half 6 staan ofzo als ik besluit het te doen..

Ik heb xp home

En dan nog iets, ik ga dezelfde dinsdagavond weg naar familie om op vakantie te gaan, kan ik nummers op de Ipod zetten zonder dat de accu erin zit? En de accu dus `s nachts bij die familie`s huis opladen?

ps zit er eigenlijk ook een keylock op, zodat hij geen ongewenste dingen doen als ie in je broekzak zit?

Bijdrager
    Jor1

Wellicht een tip om hier eens te kijken.

enne… welkom… enne… veel plezier met je superspeledingetje…

Bijdrager
    My-Pod

Ja er zit een key-lock op de iPod mini net zoals bij de gewone iPods :)

Bijdrager
    Blue-B

Bedankt voor jullie reacties, alleen nog de laatste vraag:

kan je nummers erop zetten zonder dat de accu erin zit?

Bijdrager
    Fokker3
    ”Blue-B”

kan je nummers erop zetten zonder dat de accu erin zit?

Eh…. de accu kan er niet eens UIT!
    Hooguit is ie niet zo vol, maar da’s geen probleem als de files al op de harddisk staan. Afluisteren gaat dan alleen niet, maar zodra je hem via het stopkontakt aan het opladen bent, kun je ook afspelen.

Bijdrager
    Blue-B

Ik heb hem net gekocht!! Ben helemaal weg van het design. Ze hadden er nog 4 liggen, 1 roze en 3 zilveren:D .

Details volgen! 8)

Bijdrager
    My-Pod

veel plezier met je mini iPod! dat zal vast wel lukken volgens mij :wink: :D

Bijdrager
    Blue-B

Ik heb een (legale) cd in de computer gedaan en alle nummers geimporteerd in m`n Itunes, maar als ik nu ga bladeren heeft ie 2 mappen met in elk liedjes van die cd. Ze moeten toch gewoon bij elkaar kunnen?

Bijdrager
    wjgmspeedy

Dan staat er waarschijnlijk iets verkeerd in de tags, een spatie achter de album- of artiestennaam kan dit al veroorzaken. Dus even kijken in de info van de nummers.

Bijdrager
    michelangelo

Ik was al enige tijd op zoek baar de iPod mini. Die is bij Apple te bestellen, maar dat duurt 4 weken.
    Ik kwam hem vanochtend tegen op http://www.zerosix.nl . Daar ligt ie op voorraad, dus ik heb er meteen een besteld. Hij kost 265,- incl. btw!

Ik heb een zilveren besteld!

Bijdrager
    michelangelo
    ”WebJ”

Hij lis op voorraad en direct leverbaar bij http://www.zerosix.nl ! Ik heb hem vanochtend besteld!

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.