10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    vikking

ipod mini uitval

ik was dus zojuist naar m’n ipod mini aan het luisteren toen hij ineens stopte met muziek afspelen en daarna kwam het apple logo op het scherm…
    toen hij weer was opgestart zag ik dat de batterij ongeveer voor 1 kwart leeg was (maar ik had hem nog maar een paar minuten eerder uit de lader gehaald) en na 5 minuten was de batterij weer vol…
    ik wil weten wat er gebeurde en of het nog kan gebeuren

Bijdrager
    Tuffi

mm, dit verhaal heb ik eerder gehoort, zoekfunctie ff raadplegen…

Bijdrager
    Nikita

Dat met de batterij indicator is normaal na een reset… En dat resetten kan natuurlijk voorkomen, het is tenslotte een mini-computertje. Ik zou me er geen zorgen over maken tenzij het regelmatig gaat voorkomen. Wellicht dat ‘ie wat te warm was geworden door het opladen?

Bijdrager
    I-think

mijn ipod loopt ook wel eens in de 2a3 dagen vast, das wel jammer van hem maar gelukkig gaat het vanzelf weer goed met em.
    Maar wees blij dat het de eerste keer was(toch?) :apple:

Bijdrager
    vikking

nee want hij is al een hele tijd gewoon helemaal opgeladen en hangt heel de tijd aan m’n imac …
    trouwens is er geen manier om de ipod handmatig te resetten?

Bijdrager
    vikking
    ”I-think”

mijn ipod loopt ook wel eens in de 2a3 dagen vast, das wel jammer van hem maar gelukkig gaat het vanzelf weer goed met em.
    Maar wees blij dat het de eerste keer was(toch?) :apple:

inderdaad laten we hopen dat dat zolang magelijk zo blijf:)

Bijdrager
    Nikita
    ”vikking”

nee want hij is al een hele tijd gewoon helemaal opgeladen en hangt heel de tijd aan m’n imac …
    trouwens is er geen manier om de ipod handmatig te resetten?

Tuurlijk; Menu en Center ingedrukt houden voor 6 seconden. Maar wanneer je iPod aan je iMac hangt, draait ook het hardeschijfje rond en daardoor wordt ‘ie nog redelijk warm…

Bijdrager
    vikking

bedankt laten we hopen dat het niet meer gebeurt

Bijdrager
    pieter010

Ik heb het ook gehad met mijn iPod maar dan ook bijna 1x per dag. Nieuwste firmware erop gezet maar niets hielp. Terug gestuurd naar Apple en die konden niets vinden. Apple heeft de nieuwste firmware erop gezet en toen weer terug gestuurd.

En wat denk je… sinds mijn iPod terug is geen spontane resets meer gehad. En ik doe nu ook iets minder lang met een volgeladen accu.

Pieter

Bijdrager
    vikking

daarstraks is het weer gebeurt …
    niemand een idee of moet ik hem gewoon eens binnenbrenggen in de applestore?

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.