24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)
  • Q:
    Bijdrager
    benpeper

iPod mini probleem

Hallo
    Ik heb net een IPod mini gekocht maar die toont me steeds een soort van stopcontact met een pijl
    is dit het oplaad logo of wat moet ik me daar bij voorstellen als ik hem in de pc plug blijft hij dit tonen
    afwisselend met het apple logo wat moet ik doen ?

Bijdrager
    Marresc

Dit icoontje? Lijkt me vrij duidelijk. :sealed:

Bijdrager
    Renzs

Hoort dit niet thuis in iPod+iTunes topic?

Bijdrager
    KarelWillem

Na het installeren van nieuwe iPod software/updaten van de firmware moet de iPod aan het stopcontact om de installatie te voltooien.

Ik verbaas me nog steeds over deze fraaie koppelverkoop-installatie.
    Je koop een iPod zonder adapter en bij de eerste de beste update ben je de lul en kan je naar de winkel voor zo’n adapter.

Of zie ik het niet helemaal helder?

Bijdrager
    PietjePuk

[Verplaatst naar iPod & iTunes.]

Bijdrager
    benpeper

hoeveel kost zon addaptor ? wat dom dat je dat er niet bij krijgt. :x :oops: :cry:
    sorry dat ik een nieuwe topic opende.

Bijdrager
    Macwagen Polo

Als je op mac werkt kun je dit ook doen door je mac in slaapstand te zetten en dan je ipod aan te sluiten, dan ziet de ipod je computer als power adapter…

Grtz & suc6!

Bijdrager
    PietjePuk

Zo’n adapter kost 29€ (niet letten op de plug, is gewoon foto van amerikaans model, het is het juiste)
    klik

Maar een self powered usb-hub werkt ook hoor. Die kosten minder. Vroeger kreeg je hem erbij maar je betaalde ook meer voor je iPod. Ze worden goedkoper de iPods maar je krijgt er ook heel wat minder bij.

Bijdrager
    KarelWillem
    ”Macwagen

Als je op mac werkt kun je dit ook doen door je mac in slaapstand te zetten en dan je ipod aan te sluiten, dan ziet de ipod je computer als power adapter…

Is dat echt zo?
    Als m’n Mac in sluimerstand staat wordt de iPod ook niet opgeladen volgens mij.
    Dus of dat echt zo werkt?!

Bijdrager
    benpeper

het enige watl ik moek doen is zon addaptor kopen en men probleem is opgelost !!??!!
    oké dan maar

Bijdrager
    KarelWillem

Ja, dat is alles. Het kan overigens ook een universele USB-adapter zijn.
    Hoeft niet persé van Apple te zijn.

Scheelt vaak toch weer een eurootje of 12.

Bijdrager
    benpeper

ik heb een hub gekocht en geinstalleerd en dat icoontje blijft aan wezig
    als ik de ipod aansluit hoor ik niet dat hij opgenomen is als hardware net als ik hem in de pc steek
    het probleem is dat mijn pc de IPOD niet aansluit als Hardware denk ik ?
    wat kan ik daar aan doen.

Bijdrager
    Marresc

Wacht, heb je nu een hub of een adapter gekocht? Levert die “hub” van je wel genoeg stroom?

Bijdrager
    benpeper

een hub !! ik zie dat de hub mijn ipod niet aangeeft als hardware
    :x

Bijdrager
    Marresc
    Bijdrager
    benpeper

240 VOLT

Bijdrager
    benpeper

ik heb de hub terug gebracht en een oficiele addaptor gezocht en gevonden tevergeefs heb ik in de winkel vastgesteld dat ook met de officiele addaptor het icoontje blijft staan of verdwij
    nt deze na enige tijd ? raar net nieuw en nu al problemen zeker geen goede reclame

Bijdrager
    benpeper

Wat ik me afvraag: verdwijnt dit icoontje vanaf dat de ipod aan gesloten is aan de elektriciteit of blijft deze nog tot de ipod voldoende netstroom bezit? hij heeft al een goed half uur in de netstroom gezeten en dat icoontje blijft aanwezig !!! wat moet ik doen ???
    :cry: :x :cry:

Bijdrager
    minipink

Help mijn ipod mini doet het niet meer:cry: hij is niet eens 1 jaar oud. ik kan hem niet meer laden eerst nog wel , maar gaf na een dag of twee aan dat het weer opgeladen moest worden terwijl het baterij icoontje aangeeft dat het nog halfvol is. De winkel had een keertje opgestuurd en ongerepareerd terug gegeven omdat aan de bovenkant beschadigd was (viel niet onder garantie volgens hen), en ik moest zelf 35 euro ervoor betalen:evil: Volgens de winkel waar ik het heb gekocht doet de baterij het helemaal niet meer en moet ik via de website mijn reparatie aanmelden zodat ze kunnen komen ophalen.
    Wie heeft dit ook meegemaakt?(ipod):roll:

Bijdrager
    DK master

Yup mijn oude iPod mini heeft ook het probleem dat de batterij na een half uur/2 uur leeg is ookal staat het batterij tekentje rechtsboven nog half vol. (ken overigens nog 3 mensen die hetzelfde hebben)
    Maar verder doet hij het nog wel perfect.:)

Bijdrager
    puntKoen
    ”minipink”

Help mijn ipod mini doet het niet meer:cry: hij is niet eens 1 jaar oud. ik kan hem niet meer laden eerst nog wel , maar gaf na een dag of twee aan dat het weer opgeladen moest worden terwijl het baterij icoontje aangeeft dat het nog halfvol is. De winkel had een keertje opgestuurd en ongerepareerd terug gegeven omdat aan de bovenkant beschadigd was (viel niet onder garantie volgens hen), en ik moest zelf 35 euro ervoor betalen:evil: Volgens de winkel waar ik het heb gekocht doet de baterij het helemaal niet meer en moet ik via de website mijn reparatie aanmelden zodat ze kunnen komen ophalen.
    Wie heeft dit ook meegemaakt?(ipod):roll:

Wat voor winkel is dat? Als ze AASP zijn en zeggen dat het buiten de garantie valt, valt-ie zeer waarschijnlijk ook bij Apple buiten de garantie. Het is overigens een batterij. Was het geen AASP, breng je iPod dan eens bij een AASP langs met kopie aankoopbon. Zij zullen hem testen en als het buiten de Apple-normen valt vervangen.

Bijdrager
    minipink

Het was Media markt in Rotterdam zo’n groot electronica winkel.
    Ik heb de bon met doos en al nog wel. wat of waar is AASP?

Bijdrager
    puntKoen
    ”minipink”

Het was Media markt in Rotterdam zo’n groot electronica winkel.
    Ik heb de bon met doos en al nog wel. wat of waar is AASP?

Media Markt staat niet altijd bekend om haar service. Media Markt is geen Apple Authorised Service Provider, en kan dus niet vaststellen of je iPod aan de AppleCare garantievoorwaarden voldoet. Elke Apple Premium Reseller (voormalige Apple Centre) is dat wel, maar er zijn ook andere AASP’s. Op de Apple site vindt je een overzicht.

Bijdrager
    minipink

ok thanks :wink:

24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.