18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    Zout

iPod Mini is dood….

Mijn iPod Mini (gister aangekomen) is sinds gisteravond dood. Eerst dacht ik dat ie gewoon schoon leeg was (hij was al aan de lege kant gisteravond). Maar niets is minder waar, als je de stekker in het stopkontact steekt laat hij niet eens op, reset functie doet het ook niet, hij lijkt gewoon helemaal dood te zijn.
    Is dit probleem bekend?

Bijdrager
    SvS

Ook op je Mac niet te aansluiten? Snoer niet beschadigd?

Terug ermee!

Bijdrager
    Richie79

Wat raar, alles goed nagechecked ? Kabels e.d ? Ben je blij dat je hem uiteindelijk hebt en dan doet die het niet, das balen ja. Zo snel mogelijk terug brengen dan maar en een nieuwe vragen.

Bijdrager
    de.Studio

Al een algehele reset gedaan ? Zie hiervoor info op Apple site onder suport/manuals/iPod mini.

Ik dacht eerst het hold schuifje aan/uit en vervolgens de middelste toets (select) en de bovenste gelijktijdig vasthouden.

Bijdrager
    Zout

komt gelukkig bij een dealer vandaan, heb er twee, kabeltjes ook uitgetest op de andere en dat werkte gewoon, kabeltje is dus goed…. Ligt dus aan de iPod.

Bijdrager
    Oupro

Zo snel mogelijk ermee terug naar de dealer. En laat maar merken dat je er niet blij mee bent dat hij niet werkt.

Bijdrager
    Esquare
    ”Visualfreak01″

En laat maar merken dat je er niet blij mee bent dat hij niet werkt.

In tegenstelling tot andere klanten, die allemaal heel blij zijn als iets niet werkt?

:innocent:

Bijdrager
    Jor1

nee, hij bedoeld dat ie ‘m gewoon op z’n bek moet rammen!

Bijdrager
    Ruben
    ”Esquare”
    ”Visualfreak01″

En laat maar merken dat je er niet blij mee bent dat hij niet werkt.

In tegenstelling tot andere klanten, die allemaal heel blij zijn als iets niet werkt?

Ik denk dat Visualfreak bedoelt dat je inderdaad tegenwoordig bijna meteen agressief moet komen binnenvallen bij een retailer om nog iets gedaan te krijgen wanneer een apparaat op (zeer) korte termijn defect raakt omdat ze anders ook nog het gore lef hebben je door te verwijzen naar de fabrikant, terwijl jij eigenlijk alleen maar met de verkoper van doen zou moeten hebben (zie draadje elders op dit forum).

Bijdrager
    suicide
    ”Zout”

komt gelukkig bij een dealer vandaan, heb er twee, kabeltjes ook uitgetest op de andere en dat werkte gewoon, kabeltje is dus goed…. Ligt dus aan de iPod.

Waarom niet meteen die ipod laten testen daar?

Bijdrager
    Esquare
    ”iRuben”

Ik denk dat Visualfreak bedoelt dat je inderdaad tegenwoordig bijna meteen agressief moet komen binnenvallen bij een retailer om nog iets gedaan te krijgen wanneer een apparaat op (zeer) korte termijn defect raakt omdat ze anders ook nog het gore lef hebben je door te verwijzen naar de fabrikant, terwijl jij eigenlijk alleen maar met de verkoper van doen zou moeten hebben (zie draadje elders op dit forum).

Dat “inderdaad” is geneuzel. Zodra iedereen gelijk agressief begint te doen, helpt dat geen ene moer weer. Uit ervaring weet ik dat de zakelijke, maar persistente aanpak verreweg het beste resultaat oplevert. Gewoon laten merken dat je weet wat je rechten zijn, en dat je niet van plan bent op te geven. De klant is alleen koning als hij zich koninklijk gedraagt. :innocent:

Op iemands bek slaan, kan later nog wel. :mrgreen:

Bijdrager
    Zout

bij de dealer geweest: hij is idd dood bevonden, krijg maandag te horen wanneer ik mijn nieuw / gerepareerde krijg.

Bijdrager
    Esquare
    ”Zout”

bij de dealer geweest: hij is idd dood bevonden, krijg maandag te horen wanneer ik mijn nieuw / gerepareerde krijg.

En? Iemand op zijn bek geslagen?

Bijdrager
    Zout

Ze vonden het heel vervelend dat hij stuk was, en heel erg vriendelijk. Had dus geen zin om klappen uit te delen, en zo ben ik ook niet.

Bijdrager
    Esquare
    ”Zout”

Ze vonden het heel vervelend dat hij stuk was, en heel erg vriendelijk. Had dus geen zin om klappen uit te delen, en zo ben ik ook niet.

Hé Visualfreak en iRuben: zó kan het dus ook!

Bijdrager
    Jor1

’t was maar een grapje hoor.

Bijdrager
    Zout

Het werd door mij ook als grapje opgevat, moetten we misschien toch wat meer met die smileies gaan werken :D

Bijdrager
    Urbin Design
    ”Zout”

ZOUT ! LOL:D;)

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.