5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    csfreakz

Ipod mini fout: 1418?

Hallo,

Toen ik even mijn pc had verlaten had windows mijn ipod mini geformateerd. Nu krijg ik telkens als ik Itunes opstart “itunes heeft een ipod gevonden maar deze zal herstelt moeten worden”. Wanneer ik op de herstelknop druk krijg ik de fout “1418”. Wanneer ik mijn Ipod mini opstart zie ik zo’n map met een uitroep teken. Nu weet ik dat deze fout verholpen kan worden met een ipod shuffle door een restore programma te runnen, maar hoe moet ik dit nu doen met mijn ipod mini?

Bijdrager
    csfreakz

bestaat er soms geen ‘reset-utility’ voor de ipod mini zoals er voor de ipod shuffle bestaat?

Bijdrager
    csfreakz

het is al gefixt. Wat was de oplossing?:

– Gewoon itunes verwijderen
    – Itunes opnieuw installeren
    – Ipod resetten
    – Pc opnieuw opstarten
    – Ipod insteken
    – Herstellen
    – Gemaakt…

Bijdrager
    dikki

En wat valt er nog te doen als itunes weigert en een 1418 melding geeft, de ipod met het gebroken foldertje of niks komt (ook na reset) en dit probleem zowel op een mac en een pc voorkomt.
    Ipod is na de 1418 melding ook nog bij de tekkies van apple geweest, maar ook daar lukte het niet.

Waarschijnlijk gaat het niet lukken, maar heeft iemand ene link met een beschrijving van apple wat deze foutmelding inhoudt? Ik kan begrijpen wanneer de melding voorkomt (fout in bestandssysteem of zoiets), maar wat betekent de melding?

Bijdrager
    rvgaalen

Mijn iPod (4G) doet al een tijdje vreemd. Vooral als de batterij helemaal leeg gelopen is, dan worden nummers afgebroken en begint vanzelf het volgende nummer. Vaak zijn de instellingen weg als iPod weer wordt opgestart (en batterij nog niet leeg).

Heb al egelmatig een reset gedaan, herstellen via iTunes, maar sinds een week lukt ook herstellen niet meer. Krijg nu de foutmelding 1418. Blijkbaar een nogal fatale.
    Ben benieuwd of dit vaker voorkomt en er oplossingen bestaan. Misschien is een nieuwe batterij de oplossing, maar ik wil hem liever niet kopen, als ik niet weet dat dat helpt.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.