16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    Blue-B

Ipod mini bon

ik kan een ipod mini kopen en dan de kosten daarna terugkrijgen als ik het bonnetje indien.
    Wil alleen een ipod photo, maar dan krijg ik geen kosten terug.

Moet dus een ipod mini bonnetje hebben, als ik dan een ipod photo koop kan die dan aangeslagen als mini ( en dus gewoon bijbetaal) ?

Bijdrager
    Woziak

Say the magic word… :?

Bijdrager
    hansenonline

precies, vraag gewoon aan de verkoper of ze je willen helpen nee heb je ja kan je krijgen. mijn vraag is alleen van wie krijg je je geld terug als je een mini koopt en kan je niet eerst bij die gene vragen of er mogelijkheden zijn.

daan.

Bijdrager
    Blue-B

ja, ik was van plan vandaag naar de apple store te gaan, heb er wel vertrouwen in omdat hun tenslotte ook 109 euro meer binnenkrijgen..

Ik kan het geld terugkrijgen via het werk van mijn vader, die heeft een target gehaald en dan zou die een ipod krijgen, echter de voorraad is op dus mag hij er zelf een kopen)

Bonnetje moet dus opgestuurd worden, zou dat nog problemen kunnen geven met garantie, of gaat dat helemaal via het serienummer van de ipod?

Bijdrager
    iPod Jimmy
    ”Blue-B”

ja, ik was van plan vandaag naar de apple store te gaan, heb er wel vertrouwen in omdat hun tenslotte ook 109 euro meer binnenkrijgen..

Ik kan het geld terugkrijgen via het werk van mijn vader, die heeft een target gehaald en dan zou die een ipod krijgen, echter de voorraad is op dus mag hij er zelf een kopen)

Bonnetje moet dus opgestuurd worden, zou dat nog problemen kunnen geven met garantie, of gaat dat helemaal via het serienummer van de ipod?

omdat zij tenslotte ook 109 euro meer binnekrijgen…

Bijdrager
    brinkey

Nederlandse les gehad vandaag, Jimmy?:o

Bijdrager
    Blue-B

maar heb ik de bon nou nodig voor garantie?

Bijdrager
    Blue-B

niet gelukt:(

Bijdrager
    itachi

probeer het anders bij kleinere bedrijfjes. In amsterdam hebben ze veel van kleine winkeltjes waar ze ook ipods verkopen
    dit zijn familiebedrijven en zij doen meestal niet moeilijk hierover

Bijdrager
    iMac-Boy

Ik denk dat je het bij het bedrijf van je vader moet vragen. Als zij ermee akkoord gaan betalen ze je pa gewoon het bedrag van die mini terug en de rest betaal je toch gewoon zelf.
    Vind ik een vrij simpele en logische oplossing.

edit
    Het had ook erger gekund. De bonus was een shuffle, en die was wel op voorraad. Als jouw plannetje wordt afgekeurd hoe je er tenminste nog een iPod mini aan over.

Bijdrager
    Blue-B

hebben we al gedaan maar ze gaan neit akkoord..

Het is een engels bedrijf, we zouden eerst een ipod mini opgestuurd krijgen vanuit engeland, maar nu de voorraad op is moeten we per se een ipod mini kopen.
    op de bon moet staan: 170 pond, dus 250 euro.

Bijdrager
    itachi

een mini ipod is ook niet zo erg:D

Bijdrager
    iMac-Boy
    ”itachi”

een mini ipod is ook niet zo erg:D

Dat klopt ik heb sinds 2 weken zelf een 2e generatie zilveren mini van 4 gb. Ik ben er erg blij mee, mijn vriendin zie al dat ik net een klein kind was dat de hele dag met zijn nieuwe speeltje rondzeult.
    Hier zou ik nu graag een knipogenede smiley achter zetten maar ze meent het.

Bijdrager
    Blue-B

het is gelukt:evil:

Bijdrager
    iMac-Boy

Proficiat en veel plezier ermee.

:apple: May the force be with you :apple:

Bijdrager
    Blue-B

tnx, nu morgen even terug om oordopjes te halen, zaten er niet bij.

Neem aan dat dit gewoon een productiefout is, komt dit vaker voor naar jullie weten?

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.