15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    switcher

iPod mini besteld :D

Eindelijk bestelt! Ze waren in zowat elke winkel in de omtrek (Dixons etc) uitverkocht dus heb ik het besteld via de Apple Store. Had ff geen pc binnen bereik dus het telefonisch besteld.

Krijg ik zo’n ontieglijke droogkloot aan de lijn :D helemaal in Ierland (Apple HQ Europe daar?) en of ik een roze wilde, want die kregen ze aan de straatstenen niet meer kwijt en of ik iPod sokken wilde wilde, werd in ieder geval wel goed geholpen!

Heb meteen het geld overgemaakt.. Nou heb ik nog geen bevestiging gekregen. Weten jullie hoe lang dat duurt ongeveer? Ik heb het via Rabobank internetbankieren naar een andere Rabo rekening overgemaakt, dus het moet er intussen wel opstaan.

En hoe is de nieuwe Mini jullie bevallen?

Tnx voor de reacties!:)

Wouter

Bijdrager
    sammerman

super dat je er een hebt maar welke versie 4 of 6 gb

Bijdrager
    himac

Krijg ik zo’n ontieglijke droogkloot aan de lijn helemaal in Ierland

wie weet waar balkenende is geboren?
    :P

naja, mijn mini bevalt wel, niet te groot, nie te klein!:D

ik doe ‘m altijd om me broek heen, met dat ene clipje… 8)

Bijdrager
    G3FX

Haha, als ik een iPod mini neem is t dus de roze. Niemand wil m hebben:D

En dan krijgt de Mac Seminar voor Muziek man toch gelijk, drummers hebben iets met Roze.:P

Bijdrager
    rvanloosen
    ”switcher”

Krijg ik zo’n ontieglijke droogkloot aan de lijn helemaal in Ierland (Apple HQ Europe daar?)

Tja Ierland is belasting technisch aantrekkelijk voor bedrijven om te vestigen….

Bijdrager
    bieker

Morgen hebben ze het geld. Gaat meestal een nacht verwerking overheen. Dan kan Aplle de verzending in gang zetten. Gefeliciteerd met je aanschaf en veel plezier er mee. Zelf heb ik de iPod shuffle, ben ik ook tevreden mee. Maar als ik alles van te voren geweten had ik…….. de iPod mini natuurlijk aangeschaft (prijsverlaging).

Bijdrager
    Steve Brooklyn
    ”G3FX”

En dan krijgt de Mac Seminar voor Muziek man toch gelijk, drummers hebben iets met Roze.:P

hahahaha of iets met een raare kleur… mijn drummer heeft iets met paars…
    die kleur is zijn haar een tijd geweest, hahahaha… erg grappig:)

Bijdrager
    Ferris Bueller

Hoe meer Ipod’s hoe beter!
    We zullen Bill Gates even een cookie van eigen deeg geven!

Succes ermee!
    Ferris

Bijdrager
    diotav
    ”G3FX”

Ben geen drummer … maar bezit zelf ook een roze mini!:)
    Eigenlijk zou ik het niet eens echt roze noemen … het lijkt alsof het tegen paars aan zit!

Diotav

Bijdrager
    MacThijn

mijn mini is prima al heb ik af en toe wel dat het touch scroll niet lekker reageerd…:(

Bijdrager
    I-think

Gefeliciteerd met je fantastische aankoop,dat je er veel plezier aan mag beleven!!

Bijdrager
    iSander

M’n vriendin heeft nog niet zo heel lang een iPod Mini (4GB editie & grijs) en die is er heel tevreden van. Ik vond maar niet hoe je dat ding moest verhogen en verlagen van volume. Maar m’n vriendin deed het alsof het nix was. Toen ik het ook door had was ik zo verwonderd van het zo simpele en handige mechaniek dat ik gewoon een half uur aan een stuk het volume heb zitten wijzigen! En licht dat die iPod is! Je voelt het bijna niet in je hand. Ook de duurzaamheid van het omhulsel en de manier waarop het grenst aan het schermpje en de knop is subliem. Zo kwaliteit! Zelden zo’n product gezien waar zo over nagedacht geweest is. (tenzij van apple uiteraard)

Een klein negatief ding vind mijn vriendin eraan. Ik zet muziek op haar iPod (vanaf een bbook en zij zet haar muziek erop (vanaf haar windowsxp asus-laptop). Als ze dan haar muziek in op haar computer wil krijgen (windowsxp pc) dan lukt het niet.:cry: Ik kan dat wel op mijn macje via het programma BrokenHelix (te vinden op VersionTracker). Helaas heb ik nog zo geen windowsapplicatietje gevonden. Als iemand raad weet gelieve te reply’en aub…

Groetjes en veel plezier met je iPod!
    iSander

PS: die sokken zijn ook best handig! Mijn vriendin kreeg ze van haar nicht en gebruikt ze nu voor haar iPod en GSM. Heel handig om je toestellen niet te krassen EN funky!

Bijdrager
    switcher

Dank voor de vele reacties :D Ik kreeg vandaag een bevestiging, en dan zullen ze het vandaag of morgen versturen! Hoe lang zal de levertijd zijn? Die producten zullen toch ook niet helemaal uit Ierland moeten komen…
    Ben iig erg ongeduldig:D

Bijdrager
    switcher

Heb trouwens de 4GB zilver besteld, met studentenkorting en extra lichtnetadapter voor 210 euro in totaal. Netjes toch 8)

Bijdrager
    itachi

Toen ik het ook door had was ik zo verwonderd van het zo simpele en handige mechaniek dat ik gewoon een half uur aan een stuk het volume heb zitten wijzigen!

na jouw half uur was haar batterij op:P

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.