7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    newmacuser

iPod mini 2e hands

Hoi,
    ik kan een iPod Mini 2e hands kopen. Nu even wat vraagjes:
    – Hoe kan je zien of hij van de 1e of 2e generatie is (misschien een grensdatum of iets)?
    – De Mini die ik kan kopen heeft een klein deukje in de bovenkant, heeft dit gevolgen voor de batterijduur (kortere speeltijd)?
    Danku!

Bijdrager
    Yaris

Vraag 1 : zie The differences between iPod mini and iPod mini (Second Generation)
    Vraag 2 : zie iPod battery frequently asked questions (FAQ) (dit is natuurlijk enkel van toepassing op onbeschadigde iPods)

Bijdrager
    QuikCyborg

Hej ik weet niet of dit echte reclame is maar van mij kan je wel een Ipod Mini kopen met Gratis hoesje dus je kan me PM !! dan kunnen we wat afspreken

Bijdrager
    newmacuser

Nog een vraagje. Twee eigenlijk.
    – Is het mogelijk een nieuwe behuizing aan te schaffen (het gekleurde deel van de Mini)?
    – Het je voor garantie genoeg aan de warranty bon of heb je ook de kassabon nodig?

Bijdrager
    Ypot

Ja dat kan, dat heb ik ook gedaan. En daarmee me mini gesloopt. Dus ik raaad het je af. En als het lukt is de garantie er ook meteen af :P

Bijdrager
    KarelWillem

Een kassabon is niet nodig.

Bijdrager
    RemcoL

Is er een manier om de behuizing van je iPod Mini er weer een beetje netjes uit te laten zien? Er zitten bij mij wat krassen in en deukjes op de hoeken. Iemand een suggestie.
    En het beeldscherm krasvrij maken?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.