10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Laguna

Ipod menu knop werkt niet meer

hallo,

Net 2 weken oud is mijn ipod en mijn menuknop werkt niet meer. Houd in dat ik alleen met de pijltjes tussen de liedjes kan skippen en ik vermoed sterk dat mijn laptop de ipod daarom niet meer ziet… Het is me al eens eerder gebeurd en wonder boven wonder deed hij het na even laden weer. Maar nu, ik kan er niks meer mee. Kan iemand me helpen? :( :( :(

groetjes Laguna

Bijdrager
    DEform

Kan gebeuren, het click-wheel is ook wel wat gevoeliger dan het touch-wheel bij de 3e generatie ipods…

Waarschijnlijk fabrieksfoutje!

Je kan altijd eens (héél lichtjes) met een mini stofzuigertje of zo proberen of je vuil er achteruit krijgt gezogen, ik heb een iPod Photo 40GB en daar zit toch 1 à 2mm spel tussen.

Maar ik hoop dat je hem in een winkel hebt gekocht, niet online of zo, dan kan hem het best gewoon binnen brengen, en nieuwe vragen!

Bijdrager
    Laguna

Hey,

Ik heb ook een touch weel… ipod met 40 gb. Gratis gekregen bij een kpn hi abonnement…….. Deze klikt en heeft zo’n touch functie toch??

groetjes

Bijdrager
    MacThijn

je moet er zowiezo niet zelf aan gaan sleutelen wand dan kun je jouwn garantie kwijt raken…

Bijdrager
    nivo

Probeer eens een restart voordat je wat anders doet, kan wonderen verrichten!!
    Restarten doe je door op je touch-wheel tegelijkertijd menu en play(pauze) in te drukken.
    Succes!

Bijdrager
    DEform

Resetten is toch de middelste en de play/pauze knop ingedrukt te houden?
    Niet Nivo ?:?

Bijdrager
    yougina

het is de middelste en de menu knop (ik heb er ook 1, 20 gig) maar omdat zn menu knop kapot is kan dat natuurlijk niet :x

Bijdrager
    DEform

Je hebt gelijk, maar laat dan toch gewoon je accu’tje volledig afgaan, heeft normaal hetzelfde effect!

Maar eigelijk, doe geen moeite, doe hem binnen in de shop, en vraag een nieuwe!!!!!

Bijdrager
    MMarijn

Jah, ik zou ook naar de winkel gaan als ik jou was.

Maar ik ga dat waarschijnlijk ook doen met m’n Ipod Photo 40 GB, want ik merk dat ik duidelijk harder en dichter bij het midden van het touchwheel op de play/pause knop moet drukken dan bij de andere knoppen, om iets af te spelen/ te pauzeren. En ik heb hem 3 weken, dus dat vind ik wel vervelend. Weet iemand van jullie hoe ze daar bij zo’n store op reageren, en wat ze misschien kunnen doen? Of willen ze je daar absoluut niet mee helpen? Heeft iemand hier ervaring mee?

Bijdrager
    Laguna

mijn ipod doet ht weer. Er was wat verwarring ontstaan over hoe je hem moest resetten. dat is nu gebeurd en hij werkt weer… wat je ipod photo betreft. Gewoon proberen, wie niet waagt wie niet wint toch?

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.