4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    tijs

iPod lange nummers

Probleempje met mijn iPod (3e generatie 20GB). Ik heb een aantal lange nummers van hoofdstukken uit audioboeken. Dat zijn nummers van een uur tot anderhalf uur lang. Wanneer ik naar bijvoorbeeld 3/4 van zo’n nummer wil doorspoelen begint ie daar helemaal niet, hij spoelt hoogstens een minuutje door. Wat kan ik daar aan doen?

Bijdrager
    Uxmal

Niet via forward, maar met de schijf draaien (keertje extra drukken in het midden):o

Bijdrager
    tijs

Ja maar dat bedoelde ik eigenlijk en dat heb ik ook gedaan. Ik kan dan wel met de ruitje schuiven door het hele nummer, alleen begint ie niet te spelen op die plaats.

Bijdrager
    Uxmal

Helaas, dan weet ik het ook niet. Kan er ook niets over vinden, maar het hoort niet lijkt mij zo (anders kon je er ook wel mer over vinden op US sites).

Als ie het vaker heeft bij meer nummers toch even checken bij Apple servicelijn. Misschien als je software er opnieuw opzet? Wij heb hier 2 Ipods, maar ze werken ook niet hetzelfde. Kleur verlcihting net iets anders, sound net iets anders en die van mij gaat niet vanzelf uit als de batterij opgeladen is (op de cradle), maar slaat wel af als ie niet op decradle staat. Dus er zullen altijd wel verschillen zijn. Standaard moet alles perfect zijn, dus gewoon bellen.

Succes!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.