13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    aslo

ipod kopen in belgie

hallo,

ik ga mij woensdag een ipod :D aanschaffen, ik zou hem willen bestellen op de apple-site, maar mijn ouders betrouwen dat niet echt:?

#daarom ga ik hem dus in de winkel kopen. ik zou niet enkel de ipod video 30g willen kopen, maar ook enkele accesoires:) . Kent iemand een goed adres in de buurt van gent waar ze niet enkel een ipod, maar ook een ruime keuze aan accesoires hebben?

accesoires die ik zou willen;

-dock
    -agent 18 video shield
    -een armband om ermee te gaan sporten
    -auto-oplader

#hebben ze in itpro enkel de de accesoires die op hun site staan, of hebben ze een ruimere keuze in hun winkel?

Bijdrager
    basiel

denk dat ze in itpro wel meer hebben dan op de website

Bijdrager
    Dallaz
    Bijdrager
    leovst

De apple site is echt heel goed te vertrouwen, en dat zal zeker voor de iPod het goedkoopst uitkomen,
    van de rest weet ik niet of ze goedkoper zijn op de applestore.
    Maar als je toch een winkel wil.

– IT-PRO is redelijk onvriendelijk, maar in de winkel hebben ze alles wat je wilt, behalve dat video-shield dat weet ik niet,

– MACC is een soort internet bedrijfje, kheb er al verschillende dingen gekocht, kan soms goedkoper zijn dan stores en winkels, ze zijn gevestigt in Gent en als je wil kan je je gerief gaan afhalen als ze het besteld hebben en dan ook betalen. http://www.macc.be

– De fnac, mediamarkt of een of ander pc-winkelke mss ook eens kijken wat ze hebben.

Bijdrager
    Marresc

Koop online, mét onderwijskorting. Dat is het voordeligst.

Bijdrager
    nuclear waste

De manier om je ouders te overtuigen: je kan bestellen via telefoon, en betalen via overschrijving, zo heb ik m’n eerste aankoop gedaan. (iBook G4) En bij de 2e aankoop (iPod shuffle) hebben we via de site besteld en via overshrijving betaald.

Anders gewoon itpro, ze hebben misschien niet alles binnen, maar wel het meest kans.

Bijdrager
    vhbart

Je kan ook eens rondneuzen in MediaMarkt (Oostakker).

Bijdrager
    Jorne

of je wacht nog even, want de nieuwe Ipods komen er waarschijnlijk binnenkort aan.

Bijdrager
    Psychoprick

IT-Pro antwerpen schijnt ok te zijn…
    De andere IT-Pro kan ik niet aanraden

Bijdrager
    Djmichel

die nieuwe ipod kan nog tot december duren, zelf tot begin 2007 is me verteld.

Bijdrager
    ragoooon

Itpro gent is een goede store, veel accesoires + studentenkorting maar je bent nog maar 16 dus moet je dit aan iemand vragen die op een hoge school of universiteit zit, veel succes en plezier ermee.

Bijdrager
    aslo

hoeveel % korting krijg je met een studentenkaart ( mijn broer heeft er een:D )

en kan iemand zeggen op welke accesoires je bij itpro gent 75% korting krijgt? kvind de advertentie op hun site niet echt duidelijk

Bijdrager
    ragoooon

Vraag in de winkel en denk dat de korting 6% is, i.p.v 320 euro > 300 euro denkek kunt ge ook zien op de site van itpro bij educatie.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.