29 berichten aan het bekijken - 1 tot 29 (van in totaal 29)
  • Q:
    Bijdrager
    jeroentje

iPod kopen als je een iPhone hebt..

zou je nog een iPod kopen als je een iPhone hebt..

ik vind die nieuwe nano zooooo lief :love:

Bijdrager
    Maarten ter Horst

Dat is mijn ‘probleem’ ook. Voor mijzelf luidt het antwoord echter ‘nee’, aangezien ik een student ben, met bijbehorend inkomen…

Bijdrager
    BloomPod

Hangt ervan af.

Als je je iPhone dagelijks veel gebruik raad ik je een iPod shuffle of iPod nano aan. Omdat de batterij van de iPhone zo slecht is dat je er bijna geen meer overhebt om muziek of filmpjes te kijken.

Bijdrager
    PowerMacje

Ik gebruik naast mijn touch (ook batterijproblemen) een iPod shuffle:)
    Zeer tevreden mee…

Bijdrager
    Lesliedec

ikzelf heb een iPhone, maar gebruik nog altijd dagelijks mijn iPod Video (op de fiets, op het werk, in de wagen) en mijn iPod Nano (fitness, looptraining met Nike+).

Als je de hele dag naar je iPhone luistert is de batterij leeg tegen dat je hem nodig hebt om mee te bellen. Verder zijn de 8GB die de mijne heeft veel te weinig voor mijn hele bibliotheek…en ik maak niet graag keuzes naar wat ik wel en niet meeneem van muziek.

Moderator
    Rivanov

Ik gebruik naast m’n iPhone een iPod touch.
    Ik had de iPod touch namelijk al, en heb zaterdag de iPhone gekocht.

Weiger om muziek te luisteren vanaf m’n gsm, dus daarom behoud ik de iPod touch!:)

Bijdrager
    MacAanZee

Ik had al een iPod 5G 60 Gb, daarna een iPod touch en sinds kort de iPhone 3G. Mijn iPod touch heb ik nu aan mijn zoon gegeven. Mijn iPhone heeft alles en meer dan de Touch, dus die had ik niet meer nodig. Het hangt er helemaal vanaf waarvoor en hoe je je iPod gebruikt. Als ik dagelijks onderweg ben heb ik aan wat muziek en videoclips en foto’s genoeg – dus dan is mijn iPhone 8Gb genoeg. Maar als ik een paar dagen weg ben, of op vakantie, dan gebruik ik mijn iPod 60Gb, waar eigenlijk alle muziek op staat die ik goed vindt, zo’n 1000 videoclips en een flink aantal speelfilms. Maar als je bijvoorbeeld veel fietst of sport dan heb je misschien meer aan een Nano of Shuffle. ALS je het kunt betalen natuurlijk. En als ik rijk was…:):) …kocht ik alles.

Bijdrager
    Hailstorm
    ”jeroentje”

Brrrrrrr… Volgens mij heb je gelogen over je leeftijd in je profiel.

Bijdrager
    jeroentje
    ”Hailstorm”
    ”jeroentje”

Brrrrrrr… Volgens mij heb je gelogen over je leeftijd in je profiel.

nope wat is er mis met de nieuwe nano??

Bijdrager
    Hailstorm

Het is een iPod (= een stuk aluminium met wat electronica erin). Of is dit ‘metrosexueel’: :love:

Bijdrager
    william89

Nee ik ben het met jeroentje eens!!! Ik heb nu de eerste gen. iPhone, maar ik ga de nieuwe iPhone halen. En ik denk dat er dan ook zo’n nano bijkomt, letterlijk voor erbij :innocent: … Hij is echt mooi, vooral de zilvere, die past super bij mijn iMac met z’n zwarte randen…

Bijdrager
    jeroentje
    ”Hailstorm”

Het is een iPod (= een stuk aluminium met wat electronica erin). Of is dit ‘metrosexueel’: :love:

het is maar hoe je het bekijkt :wink:

Bijdrager
    Bumba86

Naast mijn iPhone 3G ga ik mij ook nog een nano kopen …:)

Bijdrager
    Hailstorm
    ”jeroentje”

Mee eens, maar ik vind de opmerking “ik vind die — zooooo lief :love:” beter bij iets anders passen dan bij een stukje muziekmakend metaal.

Bijdrager
    Jesse

doe niet zo moeilijk man. De nieuwe nano is inderdaad gewoon Lief!

Bijdrager
    jeroentje
    ”Hailstorm”
    ”jeroentje”

Mee eens, maar ik vind de opmerking “ik vind die — zooooo lief :love:” beter bij iets anders passen dan bij een stukje muziekmakend metaal.

tis maar net welke muziek er op staat :wink:

Inactief
    Anoniem

ik heb geen iphone maar een ipod touch 1ste gen)
    maar de ipod nano Aqua blauw zou wel erg mooi staan bij mijn Muur :P

Jammer dat ik het zonde vindt van me geld om hem niet te gebruiken.

Bijdrager
    Hailstorm
    ”Jesse!”

Meneer is een metroseksuele HAVO-scholier? Lullig man, trek het je niet zo aan.

Bijdrager
    Maarten ter Horst

Bedankt voor je bijdragen.

Ook ik vind de nieuwe nano trouwens lief, maar de 3g ook.

Bijdrager
    Jesse
    ”Hailstorm”
    ”Jesse!”

Meneer is een metroseksuele HAVO-scholier? Lullig man, trek het je niet zo aan.

Alleen echte wijfen herhalen steeds dezelfde dingen, met je metroseksuele toestand.

Inactief
    Anoniem

Misschien moet Hailstorm even ophouden met zeuren. Je mening geven is ok, maar zolang doorgaan…:| Ruzie maken doe je maar op het schoolplein.

Bijdrager
    jeroentje

is de nieuwe iPod Nano al verkrijgbaar in de winkel??

Bijdrager
    VLC

Ja.

Het kan wel zijn dat niet alle kleuren beschikbaar zijn , maar ik heb de nieuwe iPod nano al bij diverse winkels gespot.

Bijdrager
    MacBoot

Ik zit nog te twijfelen. Aangezien ik al een 16GB iPhone heb en al een 2nd gen Nano (4GB) vraag ik me af of dit dan wel de moeite waard is. Ik vind de zwarte en gele het tofste, alleen jammer dat de zwarte alleen 16GB is. Nu heb ik even gekeken naar een Shuffle voor erbij, lijkt me eigenlijk ook wel wat. Om wat extremere dingen mee te doen (mocht hij stuk gaan dan koop je voor 20-30 euro een nieuwe (tweede hands). Maar ben er nog niet over uit. Ik denk dat ik maar weer eens een bezoekje moet brengen aan een APR.:)

Bijdrager
    VLC

De iPod nano in het zwart is er ook gewoon in 8 GB hoor.

Bijdrager
    jeroentje

ik wil wel een 16 GB ivm genius. Ik heb toch wel een brede muzikale smaak hoe meer muziek hoe beter de lijsten.

Bijdrager
    MacBoot
    ”VLC”

http://www.grabup.com/uploads/5476c832664b242b974ba03a63c9e605.png
    De vorige generatie’s bedoel je denk ik:wink:

Bijdrager
    VLC
    ”MacBoot”
    ”VLC”

http://www.grabup.com/uploads/5476c832664b242b974ba03a63c9e605.png
    De vorige generatie’s bedoel je denk ik:wink:

Er klopt niets van je plaatje. De nano 8 GB is er wel degelijk in het zwart. Heb hem zelfs al gezien vandaag. Plus het feit dat het ook gewoon op de site van Apple staat.

Bijdrager
    MacBoot

Dan heeft Apple een foutje gemaakt. In de store is inderdaad een zwarte 8GB te koop.:)
    Dan ga ik toch maar eens de Nano overwegen:)

http://www.apple.com/nl/ipodnano/specs.html
    Op deze pagina staat zwart er niet tussen onder 8GB (onderaan de pagina):?

29 berichten aan het bekijken - 1 tot 29 (van in totaal 29)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.