30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 47)
  • Q:
    Bijdrager
    wwstm

iPod-killer…:S

Bijdrager
    thijsbrg

overduidelijk dat dit geen iPod killer is, het design is verre van mooi en komt echt niet in de buurt van de iPod en ik denk stiekum dat het grootste verkoopargument voor de iPod zijn design is, simpel en elegant met een scrollwieltje. Geen andere knopjes ofzo. Verder is hij natuurlijk makkelijk te gebruiken en ik kan me niet voorstellen dat MS met een betere interface komt.

Bijdrager
    kontheur

Mogen ze dan wel een aggregaat op aansluiten voor de Wifi.
    Ben benieuwd hoe ze dat voor elkaar willen krijgen.

Hoop toch dat de nieuwe iPod ook de nieuwe versie van Bluetooth krijgt. (ik geloof zelfde snelheid als USB 2.0 ??)

Bijdrager
    iRobjuh

En toen kwam er een iPod uit met wifi, bluetooth, digitalecamera, touchscreen.
    Mijn part wat je kunt bedenken. Apple komt altijd wel weer met iets unieks…

Bijdrager
    Robbe

Het fotootje is wat onduidelijk maar heeft toch wat trekjes mee van de iPod, niet?

Bijdrager
    njdewit

Ding is lelijk. Dat ruineert alle kansen al zo’n beetje.

Bijdrager
    wwstm

het heeft t idee van een iPod in zich, maar zeg zelf dat is het cleane design van de iPod toch mooier. oke de foto is niet duidelijk maar…

en.. bluetooth komt nog wel hoor op de volgende iPod generatie

Bijdrager
    MacBeer

Waarom toch die ‘V’ uitsparing? Ik hoop dat ze daar een hele goede GUI-reden voor hebben. Zo niet: junk!

Bijdrager
    Maced.2

ik had niet ander verwacht van Ome bill…….het is weer 10x niks :P

zo als altijd….I Pod rules…….. :apple:

Bijdrager
    wwstm

welke ‘v’ uitsparing?

Bijdrager
    ateazz

dat zag ik ook macbeer, is toch wel weer raar.
    we willen strak maar we kunnen nniet, er moet iets anders aan zijn.
    hoe zou die zune eruit zien met alle stickers die MS overal op laat plakken, hehehehe

greetzz

Bijdrager
    SeaTrue
    ”ateazz”

dat zag ik ook macbeer, is toch wel weer raar.

welke v uitsparing, ik zie er geen?

Bijdrager
    505

Zwarte achtergrond…

Klinkt als MS DOS :roll:

Bijdrager
    wwstm

ja idd kweet niet waar jullie een uitsparing zien???

Bijdrager
    jumper

Aan de onderkant van het scherm is de uitsparing.

Bijdrager
    vegeta

Ik zie ook geen V-uitsparing.
    Of bedoel je dat ding boven het scroll wiel? Indien wel, denk ik dat het een reflectie is van een ander object (een licht armatuur ofzo)

Bijdrager
    wwstm

sluit me aan bij vegeta…dat is weerspiegeling……..

Bijdrager
    Nikita
    ”MacBeer”

Waarom toch die ‘V’ uitsparing? Ik hoop dat ze daar een hele goede GUI-reden voor hebben. Zo niet: junk!

Is geen uitsparing, maar een reflectie van iets d’r boven.

In elk geval, hier loopt al een topic over de Microsoft Zoen.

Bijdrager
    505

Denk een weerspiegeling.

and an FM transmitter so you can beam the music to your car.

iTrip is toch ook verboden, dus ook geen Zune als die FM uitzend over een paar meter :P

Bijdrager
    vegeta

Wanneer gaat Microsoft is geld uitgeven aan een design departement?
    Als ik dit bekijk hebben ze er in iedergeval geen :evil:

Hun partnership met philippe starck voor het ontwerp van een muis was toch min of meer geslaagd:?

Bijdrager
    Nikita

Straks krijgen ze Nelie Kroes nog over hun dak daarover :P

Bijdrager
    SeaTrue
    ”vegeta”

Ik zie ook geen V-uitsparing.
    Of bedoel je dat ding boven het scroll wiel? Indien wel, denk ik dat het een reflectie is van een ander object (een licht armatuur ofzo)

helemaal mee eens
    hier fototje zonder weerspiegeling, kan je zien hoe het er echt uitziet (heb de weerspiegeling rap ffe weggephotoshopped)

Inactief
    Anoniem
    ”Nikita”

[size=18:95603a7069]In elk geval, hier loopt al een topic over ze Microsoft Zoen.

[/size:95603a7069]

:wink:

Bijdrager
    Nikita

Het kan nog groter :P

Bijdrager
    KarelWillem

Nou, keigaaf, cool en te gek.

Lullen we toch al twee pagina’s over een futiliteit als de mediaplayer van Microsoft.

Hier een wat duidelijker plaatje (let even niet op het kinderachtig ingeshopte blauwe schermpje):

Bijdrager
    JWB

Het woordje iPod-killer mag wat mij betreft ook wel worden toegevoegd aan dit topic:

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=40280&start=900

Bijdrager
    PietjePuk

In plaats van te zeveren over het design ben ik eerder geinteresseerd in de softwaremogelijkheden…

Bijdrager
    AlexdePalex
    ”PietjePuk”

In plaats van te zeveren over het design ben ik eerder geinteresseerd in de softwaremogelijkheden…

Exact. Microsoft kennende zijn ze voor deze niet over 1 nacht ijs gegaan. Lelijk vind ik ‘m niet, maar ik wacht met mijn oordeel totdat ik er daadwerkelijk 1 in mijn handen heb gehad.

Bijdrager
    Nikita
    ”PietjePuk”

Softwaremogelijkheden? Het is een ding van Microsoft maar voldoet niet aan de ” Plays for Sure ” regels, iets wat door MS zelf is bedacht! Maar goed, echt moeilijk is het niet om te bedenken wat voor softwaremogelijkheden d’r bij zullen zitten.

Syncen etc. met WMP11 (XP en Vista only, uiteraard…)
    Muziek kan je downloaden vanaf URGE (letterlijk vertaald betekend dat “Behoefte” of “Drang” – lekkere naam weer)

Verder zal je d’r WMA en WMV op kunnen afspelen, evenals DRM versies daarvan en natuurlijk MP3 en MPEG4-filmpjes. Uiteraard geen Quicktime dingen, maar dat spreekt voor zich… En ja verder… D’r zit een radio op. Leuk. Mijn ervaring met dat soort radiootjes is dat het nogal stoort. En dan zit d’r functie ingebouwd ala iTrip, wat dus je muziek kan streamen naar je autoradio via een FM frequentie. Ook leuk, ware het niet dat het hier verboden is en nogal storingsgevoelig. En last but not least: WiFi. Fantastisch, maar kan iemand me hier nou eens echt overtuigen van de noodzaak van een draadloze verbinding in een mp3speler ?! Afgezien van de snelheid – of liever gezegd: traagheid – trekt het ook nog ’s nogal wat stroom. Maar daarvoor zullen ze wel weer een flinke batterij ingebouwd hebben. Uiteindelijk moet je ‘m toch weer ’s opladen, dus zit d’r een oplader bij. Waarom dan niet gelijk opladen aan een USB poort, waar ze sowieso ook een kabel van moeten bijleveren, aangezien lang niet alle Windowsgebruikers een WiFi kaart in hun PC hebben zitten, alleen de Centrino-notebooks hebben het ingebouwd.

In elk geval, ik ben meer benieuwd naar de afmetingen, gewicht etc. van dat ding… En niet te vergeten, de gebruikersvriendelijkheid. Daar zal ‘ie ook op worden afgerekend, gezien het feit dat ‘ie de strijd aan moet gaan met de iPod – die meer dan de helft van de markt momenteel inneemt.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 47)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.