10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    malick

iPod kapot

Hola, mijn iPod is kapot, als ik een tijdje muziek aan het luisteren ben, en ik bv heel even door het menu heen ga, dan loopt hij opeens vast, word hij heel warm, en valt uit.
    Even later kan ik hem weer opladen, en dan werkt hij weer, maar dan gebeurt hetzelfde probleem weer.
    Weet iemand wat ik moet doen ?
    Waar zou ik hem kunnen reparen, of iets dergelijks

Bijdrager
    ragoooon

Over welke iPod gaat het? Misschien kan het aan de harde schijf liggen.

Bijdrager
    malick

iPod video 30 gb.

Moderator
    unSOUND

Ik zou eerst beginnen met de iPod te formatteren en de software er opnieuw op te zetten. Dan alle muziek, foto’s en films er weer op zetten en kijken of het dan beter gaat. Zo niet: terug naar Apple met dat ding.

En offtopic: Een signature mag maximaal 60 pixels hoog zijn.

Bijdrager
    ragoooon

Dan vrees is dat het aan je harde schijf is. Zul je moeten laten vervangen, hopelijk heb je nog garantie.

Bijdrager
    malick
    ”ragoooon”

Dan vrees is dat het aan je harde schijf is. Zul je moeten laten vervangen, hopelijk heb je nog garantie.

Wat als ik dat niet heb ?

Bijdrager
    ragoooon

Je zult hem toch zowiezo moeten binnen doen waarschijnlijk dus veel maakt het dan niet meer uit wat er mis mee is.

Bijdrager
    Brent146
    ”malick”
    ”ragoooon”

Wat als ik dat niet heb ?

Dan moet je het betalen en anders niet.

Bijdrager
    vikking

Hmm, ik denk niet dat het aan de harde schijf ligt in dit geval. Als er echt iets met je hardeschijf is, start ie gewoon niet meer. Ik denk dat het eerder aan de batterij zal liggen. In ieder geval, gewoon terugbrengen die handel ^^

Bijdrager
    jappo

Het lijkt wel op kortsluiting, Warm worden>>uitvallen.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.