8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    PiAir

iPod kan niet worden gekoppelt

Ik heb van het weekend mijn laptop opnieuw geïnstalleerd. Nu ben ik weer bezig met Windows XP erop tee zetten en programma’s te ïnstalleren, dus ook iTunes en de software voor mijn iPod.

Ik heb deze geïnstalleerd en wilde wat muziek op mijn iPod Mini zetten, maar ik kreeg een melding dat de software moest worden bijgewerkt of hersteld. Ik kon enkel kiezen uit de optie herstellen, maar als ik hierop klik krijg ik de melding: “de iPod kan niet worden gekoppelt”. :roll:

Weet iemand waar dit aan ligt en wat ik er aan kan doen om weer van mijn iPod Mini gebruik te kunnen maken?? :(

Bijdrager
    sypie

MOD’s: net het hele bootcamp gehad, he gaan jullie hier mee om?
    (totaal niet aanvallend bedoeld voor de TS!)

TS wees welkom hier!

Bijdrager
    Steff
    ”sypie”

MOD’s: net het hele bootcamp gehad, he gaan jullie hier mee om?
    (totaal niet aanvallend bedoeld voor de TS!)

Gewoon niets, het is een vraag over een Apple iPod Mini op Windows XP. Dat ondersteunen “ze”/”we” hier wel hoor.

Maar om even de TS aan te spreken, je zei dat je XP opnieuw geinstalleerd had. Heb je de drivers ook geinstalleerd over je USBdevice? Of word dat bij XP standaard gedaan?

Bijdrager
    Nikita

Bij mijn weten moet iTunes genoeg zijn…
    Verder, kan je die melding niet gewoon wegklikken? Ik bedoel, als ik een melding krijg dat er nieuwe software is voor de iPod, dan krijg ik de vraag of ik wil bijwerken of niet. Dan kan ik dus ook gewoon op ‘nee’ klikken.

Bijdrager
    wout3r

Drivers zijn geinstalleerd uit zijn verhaal op te maken. En XP ondersteunt de iPods standaard wel.

Even andere USB poort proberen, en staat je iPod wel in de verkenner?

Bijdrager
    NewToMac

een iPod houdt er niet van om steeeds aan pas geinstalleerde windows machines gehangen te worden.
    Dit is een veel voorkomend probleem. Probeer als je een iPod hebt, zo min mogelijk je PC te herinstallen. Dit voorkomt dit soort problemen.

Bijdrager
    Steff
    ”NewToMac”

een iPod houdt er niet van om steeeds aan pas geinstalleerde windows machines gehangen te worden.
    Dit is een veel voorkomend probleem. Probeer als je een iPod hebt, zo min mogelijk je PC te herinstallen. Dit voorkomt dit soort problemen.

En waarom houdt hij er niet van dan? :? USB is USB… en iTunes blijft iTunes. Of je je PC nu 6 maanden geleden geinstalleerd heb of gisteren dat maakt echt niets uit.

Bijdrager
    PiAir

De drivers voor de USBdevice is geïnstalleerd, want mijn muis doet het wel gewoon en hij herkent wel de iPod als ik hem aansluit op mijn laptop.

Wegklikken lukt niet, omdat wanneer ik iTunes opstart dezelfde melding krijg. Mijn iPod staat wel gewoon in mijn verkenner als verwisselbare schijf, dus daar ligt het ook niet aan.

Iemand nog meer oplossingen/mogelijkheden??

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.