9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    One More Mac

ipod + itunes = ?

hallo,

Ik heb een ipod touch 32GB, 3e generatie, en een macbook pro (eind 2008) met intunes 10.2.2.
    Nu wil het geval dat ik voor het synchroniseren een bericht:

ik sluit netjes de kabel opnieuw aan krijg ik dit:
    /uploads/community/ff08a952de8fe5fa67d07ec516feb93376418acf_0.jpg

ik snap er niets meer van kan iemand mij alsjeblieft verder helpen??
    Bij voorbaat dank,
    Levi

Bijdrager
    One More Mac

excuses de tweede foto is deze:

/uploads/community/f27f575d5de9852344635b595a3a317666654ef6_0.jpg

Bijdrager
    Yggdrasil

Tweede foto

Bijdrager
    Yggdrasil

Ik zou zeggen, probeer even een herstel en kijk of dat wel gaat.

Bijdrager
    One More Mac

dacht ik ook al aan maar ik speel ook games erop zouden die “save s” behouden blijven?

Bijdrager
    Yggdrasil

Je savegames worden bewaard in een reservekopie. Gezien je geen reservekopie kunt maken kan dat leiden tot verlies van die savegames. Wanneer heb je de iPod voor ’t laatst gesynchroniseerd?

Indien dat recent is gebeurd blijft de schade beperkt en ben je slechts een klein aantal gegevens kwijt… Ik denk toch dat herstel hier de enige oplossing is om je iPod terug degelijk aan de praat te krijgen.

Bijdrager
    One More Mac

oke bedankt ik heb in mijn itunes voorkeuren gekeken bij apperaten en er staat geen enkele reserve kopie dus tja

ik zal er over na denken.

fijne avond:lol:

Bijdrager
    Yggdrasil

Graag gedaan hoor… Tenzij iemand komt met een betere oplossing vrees ik ervoor.

Veel succes nog!;)

Bijdrager
    Dickie

Geen backup? Tja, dan weet je iig dat je dat voortaan wel moet doen…

Probeer eens te ‘spelen’ met welke info je synchroniseert. Ik heb namelijk ook zulke meldingen met mijn iPad gehad en het probleem bleek in de foto’s te zitten. Als ik in iTunes bij de instellingen van de iPad aangaf geen foto’s te willen synchroniseren ging dat namelijk wel goed. Probleem is wel dat ik de ook de cache moest verwijderen van de iPad op mijn Mac waardoor alle foto’s opnieuw gesynced moesten worden. Geen idee of dit jouw probleem ook verhelpt maar is het proberen waard voordat je alle data van de iPod kwijt bent.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.