3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Mr. Macminded

iPod & iTunes update vragen

Hallo allemaal,

Natuurlijk heb ik direct (net als de meesten van jullie denk ik wel) de nieuwste updates binnengehaald van iTunes en mijn iPod.

Op de update website van iTunes staat het volgende bij keyfeatures: “On-The-Go Playlists. Make playlists on your iPod that sync back to iTunes”.

En op de iPod update website staat het volgende bij New in iPod software 2.1: “Enhanced On-The-Go playlist”.

Wat is dit allemaal? Het enige nieuwe hieraan wat ik kan ontdekken is dat als je een ‘On-the-go playlist’ aanmaakt op de iPod (die normaal gesproken gewist zou worden zodra je hem aansluit op iTunes) nu in het geheugen van de iPod blijft staan en dus handmatig gewist moet worden. Niet echt ‘enhanced’ dus, en ook niet in meervoud, zoals ze op de iTunes website de playlist aanspreken met playlists. Over het ‘sync back to iTunes’ nog maar te zwijgen.

Weet iemand hier iets meer van?

Mr. Macminded

And god said: “Let there be Apple”

Bijdrager
    davis

The only difference I can see in the On-The-Go playlist is that you can add albums and artists as well as individual songs.

Verbeterde backlight?:wink:
    Mijne flikkert nu een beetje en dat deed ie eerst niet.

iPods batterij icon is helemaal vol niet meer gestreept. (Details);)

Schrok van het nieuwe spelletje. Dacht daar gaan me nummers. help. ???

update: on-the-go Playlist blijft ook na het ‘docken’ op je ipod staan.
    maar zie m niet in itunes verschijnen?

Tevree

Greetz
    :Davis

Bijdrager
    araminta
    ”davis”

Verbeterde blacklight?
    Mijne flikkert nu een beetje en dat deed ie eerst niet.

Hmm, heb ik ook gezien ja. Weet niet of dat sinds de update is, gebruik backlight bijna nooit.

Blacklight trouwens? Heb je een speciale iPod?;)

Op zich is het nieuwe spelletje heel geinig, al zal het wel een leuke aanslag op je batterijlading vormen.

Wel ik mis nog de high scores (ook bij de andere spelletjes).

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.