3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Fokker3

iPod, iTunes en afpseel-volgorde

Vast een bekend probleem, maar ik krijg het maar niet opgelost. Wie kan me helpen met het volgende??

Ik stop een CD in mijn Mac, vul alle info in (tracknamen, tracknr, enz) dan wel doe dit automatisch via Internet. Importeer de hele CD in iTunes, en zet alles daana op mijn iPod (5 GB versie, dus ook software versie 1.3).
    Als ik die CD dan op mijn iPod af wil spelen – en wel graag in de juiste volgorde, die ook op de CD staat – lukt dat niet. Ja, ik hoor wel wat, maar niet in de goede volgorde! Hoe krijg ik dat voor elkaar (zonder een aparte playlist aan te maken; dat wil ik niet, want hoeft niet nodig te zijn)???

HELLUP!!

Bijdrager
    Elstar

Volgens mij neemt de iPod de afspeelvolgorde van de iTunes bibliotheek over. Dus voor het aansluiten van de iPod (of bij het overplaatsen van de bestanden) eerst de instellingen van de bibliotheek aanpassen.

Moderator
    unSOUND

in Itunes je bibliotheek sorteren op albums, en dan je iPod synchroniseren, moet werken.

Of in je iPod kizen voor bladeren > album, werkt bij mij in ieder geval wel.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.