7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    johan1969

Ipod is geblokkeerd.

Vandaag had ik het volgende probleem.

Ik heb een VideoIpod 60 Gb , van februari 2006.

In de wagen sluit ik hem op mijn stereo aan.

Bij het naar huis rijden, kon ik mijn Ipod wel aanzetten op het laatste nummer dat hij eerst had gespeeld, maar hij gaf geen geluid en hij blijft staan op een bepaald liedje.

Ik dacht dat hij van de kou in mijn handschoenkastje wist, maar het is nog niet opgelost.

Het scherm is lichtgevend, hij geeft een liedje weer, maar speelt niet.

Hij reageert ook op geen enkele aktie : proberen afsluiten, volgende song, ‘hold’ knop…. niks.

Bij het aansluiten via usb op mijn pc of het stopcontact, gebeurt er ook niks, zelfs niet opladen.
    En mijn pc herkent hem ook niet meer.

Moet ik gewoon wachten tot de batterij plat is en dan terug opladen ?

Nu kan ik hem zelfs niet gewoon afzetten, dus de batterij zal wel snel leeg zijn.

Dank bij voorbaat

Bijdrager
    phalkone

Probeer eens een reset: middenste knop+menu samen een tijdje ingedrukt houden. Anders zul je inderdaad moeten wachten tot je batterij plat is.

Bijdrager
    rbandel

Mijn iPod Video 60GB heeft hetzelfde. :(

Reset: middenste knop+menu samen een tijdje ingedrukt houden, verhelp het probleem…

Succes

Bijdrager
    fargo

toch nog aan toevoegen voor andere gebruikers die dit lezen,

soms werkt dat niet, reden, oplader niet vergeten in te pluggen, als de batterij bijna leeg is dan is dat nodig, heb ik al ondervonden bij de ipod van mijn zus

Bijdrager
    johan1969

Dat was het probleem niet : hij was bijna volledig opgeladen.

Maar het probleem is opgelost : na een tijdje kwam er een ander (half) scherm en na het inpluggen in het stopcontact startte hij toch weer op.

Zou het kunnen dat het was omdat hij lang in mijn koude auto had gelegen ?

Bijdrager
    Esquare
    ”johan1969″

Zou het kunnen dat het was omdat hij lang in mijn koude auto had gelegen ?

Tot het vriespunt zou geen probleem moeten zijn.

Bijdrager
    lacuna

Ik heb juist hetzelfde probleem met mijn ipod 30gb, ik sloot hem aan op m’n boxen hij speelde een paar minuten en toen ik op volgende klikte kwam het liedje erop maar geen geluid meer. Nu werkt er ook geen enkel knopje meer, m’n schermpje blijft branden en als ik hem in m’n usb poort of in het stopcontact steekt doet hij niks… Resetten helpt niet en m’n batterij is nog helemaal vol. Is er geen enkele manier waarop ik dit kan oplossen? Alvast bedankt!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.