8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Rikk

iPod in Windows configuratie aan Mac

Beste iedereen,

Komende week ga ik een MacBook aanschaffen. Ik heb een iPod en ik weet wat ik moet doen om de configuratie ervan naar Mac te veranderen. Maar ik kan de komende weken geen backup maken en ik vroeg me af of ik de iPod zonder problemen aan de Macbook kan aansluiten.

Vorig jaar heb ik hem hem aan de iMac van een vriend gehangen en dat werkte wel maar niet zoals het hoort (vind ik niet raar) maar een paar weken later begaf hij het.
    Dat kan natuurlijk toeval zijn maar aangezien ik nu aan mijn vierde iPod video zit (deze houd het zowaar al 14maanden vol) ben ik toch een beetje voorzichtig.

Kan iemand mij hierbij helpen?

Rik

Bijdrager
    Nietzman

Hoort gewoon te werken. Hoef je niets aan te doen.

Bijdrager
    Rikk

Dat zou mooi zijn maar ik moet dus nog even wachten om hem in de Macconfig te zetten. Anders zit ik als ik me niet vergis twee weken met een lege iPod.

Moderator
    unSOUND

Je hoeft hem ├╝berhaupt niet in de Mac configuratie te zetten… Hij zal gewoon werken zonder enige aanpassing.

Bijdrager
    Rikk

huh? dus er zijn twee configuraties maar die eigenlijk hetzelfde doen?

Ik vind ’t goed:) dan is mijn probleem opgelost, dankuu

Rik

Bijdrager
    Nietzman
    ”Rikk”

huh? dus er zijn twee configuraties maar die eigenlijk hetzelfde doen?

Nee, een Mac geformatteerde iPod kun je niet op een Windows machine gebruiken zonder kunstgrepen. Andersom dus wel.

Bijdrager
    Rikk

Ah, da’s heel erg mooi want dan hoef ik dus niet moeilijk te doen als ik hem bijv. op mijn pc wil aansluiten.

Bedankt

Inactief
    Anoniem

Als je een windows iPod aansluit op een Mac kan je hem gebruiken alsof hij Mac geformateerd is op 1 puntje na. Je kan hem niet updaten, dus als er een update komt zal je het op een windows machine moeten uitvoeren.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.