25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)
  • Q:
    Bijdrager
    Rickje

iPod in-ear zijn prijs waard?

Mijn oortjes zijn beetje kapot, heb nieuwe nodig… aan de hand van deze poll wil ik morgen eventueel nieuwe kopen….

Als je mij andere aanraad moet ’t wel zelfde budget zijn. :)

Vast bedankt :)

Moderator
    unSOUND

Kijk hier eens voor veel meningen over oordopjes:

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=27269

Bijdrager
    Rickje

maandje geleden ook gezien, alleen beetje lastig om zoveel pagina’s door te spitten. Ook omdat er zoveel merken door elkaar komen…..

Hmm, ik lees de eerste pagina’s wel even door.

Bijdrager
    N-Freak

Ik raad je de CX300 van Sennheiser aan. Een tientje duurder, maar zoveel beter. Ik heb ervaring met de In-Ear van Apple. Ze zijn niet slecht, maar in verhouding met de Sennheisers niet heel erg goed.

Bijdrager
    Lexis

NEEEEE! past niet, klinkt veel te schel en te hard bij hoge tonen:x:x (echt oorpijnverwekkend) IK RAAD ZE NIET AAN. ik heb ze nog aan iemand door kunnen verkopen voor hetzelfde bedrag. Het enige mooie aan die dingen, is het hoesje, waar je ze in krijgt. :innocent:

Bijdrager
    kwispel

Ik had die in-ears van Apple geruild voor de van Shure (rond 90 euro) – absoluut de moeite waard.

Bijdrager
    Rickje

Waar zijn die Sennheiser CX300 te koop?

Ik koop niet online. ik koop gewoon via de winkel. :)

Bijdrager
    N-Freak
    ”Rickje”

Waar zijn die Sennheiser CX300 te koop?

Ik koop niet online. ik koop gewoon via de winkel. :)

Overal wel, bij de Apple Store heb ik ze zien liggen. Heb ze zelf online gekocht (bol.com).

Dixons e.d. hebben ze ook. Gewoon even zoeken bij jou in de stad.

Bijdrager
    Rickje

Oke,

Ik keek op de dixons website maar daar vond hij de Sennheiser CX300 niet. Maargoed, dan ga ik eerst even langs om te verkennen of neem ik een dixons in een andere plaats.

Weet iemand hoe het met de garantie zit? :)
    of zal ik dat gewoon in de winkel moeten vragen…

Bijdrager
    jay.eye.em

Ik heb in de MacWorld een aantal maanden geleden een reclame pagina gezien van Etymotic een bedrijf wat hun koptelefoontjes maakt naar aanleiding van research. Mijn vader vond ze beter werken in een vliegtuig dan zijn gigantische Sony met Noise Canceling. Ik heb het over de ER-6 Isolators $150, maar ik vind het een geweldig paar koptelefoontjes.

Edit Het lastige zal zijn om een retailer te vinden in Nederland, heb de mijne in de 5th Avenue store gekocht, laatste zomer vakantie.

Bijdrager
    tommy666

of in andere woorden,dan heb je ook wat.Ik gebruik nu de Shure E3 in-ear oortjes,heel content van maar ik ben ook sterk aan het overwegen om over te stappen op de ER-6i,simpelweg om het feit dat ze(volgens de reviews) beter zijn,en design spreekt mij ook meer aan.

Bijdrager
    Napsju

Bij in-ear doppen in het algemeen krijg ik na vijf minuten al knallende koppijn. Misschien heel persoonlijk maar ik heb toch veel liever de standaard iPod doppen. Ik weet niet of je het vervelend vind om met de Logitech Sports Headphones te lopen, maar aan dat ding heb je voor nog geen 12 euro een prima headset!

Bijdrager
    Nappie

Het slechtste product van Apple ooit! Zitten voor geen meter en klinken echt slecht.
    Kan nog steeds niet begrijpen dat Apple achter dit product staat.
    NIET KOPEN!

Bijdrager
    Stadsman
    ”Nappie”

Het slechtste product van Apple ooit! Zitten voor geen meter en klinken echt slecht.
    Kan nog steeds niet begrijpen dat Apple achter dit product staat.
    NIET KOPEN!

Volledig mee eens!

Bijdrager
    Milottegirl

Ik zat met dezelfde vraag, maar ik ga ze niet kopen. Dat heb ik besloten na het lezen van de reacties.

Bijdrager
    N-Freak
    ”Napsju”

Bij in-ear doppen in het algemeen krijg ik na vijf minuten al knallende koppijn. Misschien heel persoonlijk maar ik heb toch veel liever de standaard iPod doppen. Ik weet niet of je het vervelend vind om met de Logitech Sports Headphones te lopen, maar aan dat ding heb je voor nog geen 12 euro een prima headset!

Inderdaad zeer persoonlijk, want ik kan de gewone doppen, en andere standaard (lees: niet in-ear) doppen niet uitstaan. Je hebt geen bas, je hoort nog van alles om je heen en hebt dus geen complete ervaring met je muziek. Bovendien hebben andere mensen er sneller last van als jij ze harder zet. koppijn krijg ik er niet van, had het wel met de hoge tonen van de in-ears van Apple wanneer ik een equaliser gebruikte.

Bijdrager
    iHoutem

Iemand info over de nieuw gelanceerde oordoppen van Apple, ik weet niet of ze verbeterd zijn?

Bijdrager
    N-Freak

Beter dan de oude, maar dan moet ik wel zeggen dat ik de oude helemaal niks vond. Die paste niet eens in mijn oren.

Bijdrager
    sean2901

De nieuwe oordopjes vind ik veel mooier en beter geworden. Zitten perfect. Mooi geluid. De oude trokken op niets en waren te robuust. Bovendien ging de draad onderaan snel stuk. Hij kwam bij mijn twee paar die ik had bloot te liggen.
    Betreffende de in ear kan ik niets anders zeggen dan dat ik ze niet kan aanraden. Heb ze twee keer moeten binnenbrengen voor garantie, omdat na een week telkens het ene oortje harder speelde dan het andere. Bovendien zaten ze niet goed. Heb het uiteindelijk opgegeven en de oortjes/40euro in de vuilbak gegooid. Slecht product, maar sinds mijn nieuwe nano ben ik terug tevreden over de oortjes van apple.

Bijdrager
    Rickje

Hmm, Dank voor de reactie’s. Ook Milottegirl bedankt, nu weet ik toch wel zeker dat het niet die in-ear van apple worden. Ik vind die Logitech Sports Headphones er wel leuk uitzien.

Goed geluid las ik. Alleen is de grootte van de beugel niet verstelbaar…
    Nou ja, ik ga even kijken of ik dat ding ergens kan krijgen.
    http://www.pixmania.nl/nl/nl/153641/art/logitech/sports-headphones-voor-mp.html
    Best wel vet met die kleur :D

Weet iemand waar deze te koop zijn?

-Laat maar-
    Zijn te koop bij Dixons en Scheer & Foppen :)

Bijdrager
    Napsju

@ Rickje, lees ook mijn reactie in dit topic eens, daar heb je zeker helemaal over heen gelezen?

Bijdrager
    Milottegirl

@ Napsju: Als ik de TS goed begrijp wil hij voor de headset gaan die jij hem hebt aangeraden. Ik ga die ook kopen trouwens.

Bijdrager
    roblemmen

Mij bevallen de apple in ear oortjes zeer goed. Ik zou trouwens niet af gaan op een stuk of 10 reacties op dit forum, maar kijken of je ze bij iemand een dagje kunt lenen.

Oh en als we je dan toch dingen afraden, ga niet naar de Dixons.:wink:

Bijdrager
    superduc
    ”jay.eye.em”

Ik heb in de MacWorld een aantal maanden geleden een reclame pagina gezien van Etymotic een bedrijf wat hun koptelefoontjes maakt naar aanleiding van research. Mijn vader vond ze beter werken in een vliegtuig dan zijn gigantische Sony met Noise Canceling. Ik heb het over de ER-6 Isolators $150, maar ik vind het een geweldig paar koptelefoontjes.

Edit Het lastige zal zijn om een retailer te vinden in Nederland, heb de mijne in de 5th Avenue store gekocht, laatste zomer vakantie.

Zijn gewoon tekoop in nederland
    http://www.mp3shop.nl/product/18308/etymotic-research-er6i-white.html

Bijdrager
    @iMen

ik vind het altijd jammer dat die er zo lomp uitzien, kan iemand foto’s posten of ze echt zo groot zijn, volgens mij ziet dat er echt niet uit!

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.