8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    marenda

ipod in de auto?

Eidelijk onze mini ipod is binnen!! (uit Amerika) Hij ziet er geweldig uit en werkt perfect. We sluiten hem ook aan op onze stereo en je hebt een zeer goede kwaliteit muziek.

Nu mijn vraag: Ik wil de ipod ook in de auto meenemen maar ik heb geen autoradio. Zijn er voor de auto boxen met ingebouwde versterker zodat ik niet eerst een autoradio hoef te kopen om de ipod te gebruiken? Wie weet hier meer over, alle goede raad is welkom!

Groetjes Marian

Bijdrager
    tennapel

Ja, bijv. de Altec Lansing inMotion: http://www.ipodlounge.com/reviews_more.php?id=2652_0_6_0_M

Ik weet alleen niet of de mini er ook op past.

Bijdrager
    KP

je zou een normale computerboxen set in de auto kunnen zetten…dan alleen even een 12 volt adapter erin…

Bijdrager
    onno

Had je ten tijde van de walkman boxjes met zuig napjes op baterijen voor in de Auto.
    Als ze het cassete bandje met Koptelefoonplug (om via de casete recorder iets af te spelen) nu opnieuw uitbrengen waarom deze niet.

Bijdrager
    larsm

Je moet op zoek gaan naar een iTrip – draadloos via de FM frequentie van je radio luistern naar je iPod.

Echter wel verboden in nederland, dus ik zou het internet maar eens afstruinen.. succes ermee

Bijdrager
    DJ Momo
    ”marenda”

maar ik heb geen autoradio.

”larsm”

Je moet op zoek gaan naar een iTrip – draadloos via de FM frequentie van je radio luistern naar je iPod.

briljant advies. :?

Bijdrager
    mereltje

Bovendien is het geluid via de itrip niet bepaald briljant……..
    Dus je mist niks:wink:

Bijdrager
    marenda

Ik ga toch eerst proberen hoe het geluid is met computerboxen, en als dat goed is vinden we wel een manier om ze in te bouwen.

Groetjes Marian

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.