11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    bunny

ipod hoesje

ik ben op zoek naar een hoesje maar ik wil een goed hoesje dus zou ik jullie mening is willen zien en een paar bronnen bekijken…
    maken goedkopere merken dit ook?
    links?
    het is de bedoeling dat ik mijn ipod can bedienen: bv http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore.woa/91509/wo/YMK9c1LDQdle2esewsWS73LXfP4/5.SLID?mco=16A7512A&nplm=TC549

grtz

Bijdrager
    Raikkonen
    Bijdrager
    Meccs

officiele hoesje: Deze handgemaakte hoes van fijn Italiaans leder biedt luxueuze bescherming voor uw iPod. €99 !!!! wtf ? Hoe durven ze 100 euro te vragen voor een hoesje!

Bijdrager
    Lifelogger

Verbaasd me niets! Ze durfen zelfs ook 30 euro voor een dock en een stekker te vragen! Zelfs audiokabels kosten 100 euro! Ook allemaal veel te duur! Vooral de stekker! Die hadden ze er wel zo bij mogen doen.

Bijdrager
    minijob

Al die hoesjes wordt je soms gek van. Ik heb in de iPodfan glezen dat er ook een speciaal spulletje is voor krasjes weg te vegen. :innocent:

Bijdrager
    Lifelogger

Lol… dat is ook wel nodig, als ik het zo hoor. Zal er binnenkort zelf ook wel achter komen. Zojuist een iPod video zwart besteld.:-) Kan nu al niet wachten om er mee te spelen.

Bijdrager
    minijob

Waarom zwart… Wit is apple kleur???:) :)

Bijdrager
    Lifelogger

Ha ha ha… Wit is wel de Apple kleur, maar vind de zwarte er veel strakker en mooier uit zien. Vandaar.:-)

Bijdrager
    My-Pod
    ”minijob”

Waarom zwart… Wit is apple kleur???:) :)

Ieder toch zijn eigen voorkeur:P
    Ik heb zelf invisible shield, werkt perfect.. geen hoesje meer omheen:)

Bijdrager
    Lifelogger

Waar heb je die shield aangeschaft, als ik vragen mag en het dik plastic of wat het dan ook moge zijn?

Bijdrager
    MacBeer
    ”Raikkonen”

Zes pagina’s over verschillende hoesjes en hun meningen er over

En dat draadje is ook waar we verder gaan. Dank Raikkonen!

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.