5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Christan

iPod herstellen lukt niet: 'in gebruik'

Mijn iPod Photo uit 2005 doet het niet meer (mapje met uitroepteken). Ik wil hem herstellen via iTunes (iTunes vraagt ook om dat te doen), maar zodra ik herstellen heb gestart krijg ik de melding dat dat niet gaat omdat de iPod in gebruik is.

Wat is hier aan de hand? Suggesties welkom.

Christan

Bijdrager
    xionix

probeer even het volgende:

home + power button tegelijk ingedrukt houden tot ipod uitvalt (of ipod gewoon uitzetten)
    daarna itunes opstarten en ipod aansluiten.
    Zodra je dat doet moet je de home button ingedrukt houden
    Daarna zie je itunes logo als het goed is op het scherm verschijnen en begint het herstellen.

hoop dat je er wat aan hebt.

Bijdrager
    Christan

Ik heb dit geprobeerd, maar het lost helaas niet het probleem op. Het punt is ook niet dat het herstellen niet begint, dat lijkt te lukken, maar na een paar seconden komt dan de melding dat het herstellen niet lukt omdat de ipod in gebruik is.

Ik heb het ook al geprobeerd op een Windhoos-laptop, daar stopt het herstellen met onbekende fout nr 1429.

Bijdrager
    xionix

als het goed is kan je ipod niet in gebruik zijn hierna omdat hij in dfu staat. Weet je zeker dat je die knoppen ingedrukt hebt gehouden totdat je ipod uitviel, hij mag niet weer aangaan.
    Dan zodra je hem aansluit op de mac/pc home ingedrukt houden totdat itunes logo verschijnt en itunes aangeeft dat hij in dfu/restore modus staat.
    heb je nog garantie erop anders even terug gaan dat ze hem even resetten voor je bij de lokale APR.

Bijdrager
    Christan

Volgens mij praten we over twee verschillende ipods. Dit is een oud beestje uit 2005 (ipod photo met clickwheel)

Probleem is nu dat hij steeds weer opstart met wisselend apple logo en map met uitroepteken. Zodra ik hem aan de mac koppel verschijnt het ‘verboden te parkeren’-teken met de melding niet te disconnecten. Dat blijft zo tot in in het oneindige.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.